בעכו מרוצים גם מהדרך: "הזעזוע בעמדת המאמן עבד"

עכו
עכו | מאור אלקסלסי

אחרי שנחלצו מהמקום האחרון פעם נוספת, במועדון שיבחו את אלדד שביט. גם קניקובסקי זכה למחמאות, בקבוצה לא התרגשו מהדרך בה חגג: "מכבדים כל שחקן ואת אמונתו"

(גודל טקסט)

שמחה רבה הייתה בחדר ההלבשה של הפועל עכו לאחר ניצחון על מועדון ספורט אשדוד (0:1). בעכו היו מרוצים מהעלייה מהמקום אחרון ולא פחות מהדרך בה הושג הניצחון. "הזעזוע בעמדת המאמן עבד. בשבועיים הצליח המאמן החדש אלדד שביט להכניס הרבה ביטחון לשחקנים שהציגו הרבה הקרבה ומשמעת טקטית", אמרו הבוקר בקבוצה.

מי שנראה דווקא סולידי במיוחד היה המנהל המקצועי של המועדון דניאל סטנצ'ו שהחמיא לשחקנים, אבל ביקש להם לשמור על הריכוז גם לשאר המשחקים בליגה. גם שביט עצמו הודה בסיום כי זה היה בעיקר ניצחון של הקרבה כאשר אמר: "מעדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה. חלק מקרבות ההישרדות זה לשחק כך, זו מלחמה".

בניגוד לשאר הליגה, הפועל עכו לא תצא לפגרה של שלושה שבועות וכבר בעוד שבועיים תשחק את המשחק החסר שלה מול הפועל באר שבע. מי שיחזור לאימונים כבר בימים הקרובים הוא המגן עבדי פרחאת שלא היה בסגל מול אשדוד בגלל מחלה. בנוסף הקבוצה תקבל החלטה בימים הקרובים לגבי הקשר הניגרי הנבחן פיטר הופ. מי שזכה למירב המחמאות היה כובש השער גבי קניקובסקי, שחגג את השער עם כיפה על ראשו. בעכו לא התרגשו מהחגיגה ואמרו: "מדובר בבחור דתי ואנחנו מכבדים כל שחקן ואת אמונתו".


שביט. הזעזוע בעמדת המאמן עשה את שלו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי