גורם במכבי פ"ת: יש פה שחקנים שלא יודעים לקבל החלטות

טוני וואקמה
טוני וואקמה | עדי אבישי

לא רגוע במלאבס אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע. צעירי ואלקיים התעמתו מילולית, הקהל קילל את גיגי. דברי הגורם מחזקים את האפשרות שיהיו שינויים בינואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לא רגוע במכבי פתח תקווה אחרי ה-2:0 אמש (ראשון) להפועל באר שבע. עודד אלקיים ולירוי צעירי התעמתו מילולית בעוד אוהדי הקבוצה קיללו את השוער צחי גיגי. הקפטן נאור פסר התערב והוריד את השוער לחדר ההלבשה במהירות.

"מול באר שבע כמו גם במחזור הקודם (מול בני יהודה) היינו במשחק, יצרנו מצבים וירדנו מהמגרש בלי נקודות", כך סיכם קשר מכבי פתח תקווה צעירי את ההפסד 2:0 להפועל באר שבע, "כשלא כובשים לא אוגרים נקודות". צעירי הוסיף: "אמנם טעויות זה חלק מהמשחק אבל אנחנו חוזרים עליהם וצריך לעשות כמה שפחות טעויות. אנחנו במומנטום שלילי כרגע ונצליח להפוך את זה. רואים סוג של דרך ולכן צריך להיות אופטימי. אנחנו רק נופלים בקטנות ונצטרך לסדר את זה".

גורם במועדון הוסיף: "נראה שזה לא משנה על מה שרון יעבוד באימונים. אפשר לעבוד על טקטיקה, על עמידה נכונה, אבל בסופו של דבר כאילו בכל משחק אנחנו חייבים לספוג שני שערים. אפשר לדבר על טקטיקה עד מחר, אבל קבלת החלטות ופעולה אישית זה דבר שכל שחקן צריך שיהיה לו. כנראה שלכמה מהשחקנים כאן אין את זה". הדברים האלה מרמזים על שינויים כבר בינואר.

במועדון עוד לא קיבלו החלטה מי מהזרים ישוחרר אך נראה שמעמדם של רומאריו פירס, סוטיריס ניניס (שכבר שיחק העונה בשתי קבוצות) ורישאר סומא שהיה מהבולטים אתמול דווקא בעמדת המגן השמאלי טוב יותר.


פירס. מעמדו יציב (דני מרון)

בפ"ת מודעים לכך שבעקבות התוצאות האחרונות מפלס הלחץ עלה: "הליגה בורחת לנו. המשחק נגד עכו הפך למעין משחק עונה שיקבע לאן העונה הזאת הולכת. מצד שני, אי אפשר להגיד ולהסתפק בזה שהפסדנו לאלופה. זו לא הגישה. כרגע יש פה קרמה רעה מאוד. אולי צריך בפגרה לנסוע לאומן להחליף קצת את המזל" אמרו במועדון.

כפי שפרסמנו אמש, ניניס נעדר מהסגל עקב מחלה ונלקח ביום שבת למיון, כאשר היווני סובל משפעת וצפוי לחזור לאימונים בקרוב. בקבוצה מקווים כי פסר יחזור לכשירות מיד לאחר הפגרה.

הקבוצה תקיים מחר משחק אימון מול מ.ס אשדוד ועוד משחק ביום רביעי ולאחריו תצא לחופשה עד יום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי