מו אלאך לא מתכוון להביא מאמן במקומו של גיא לוזון

גיא לוזון
גיא לוזון | עוזי גל

ההולנדי צפה ב-0:2 על בני סכנין והתרשם לטובה, גורם בסביבתו: "מו לא ביקש להחליף את המאמן". מחמאות לדמארי, ובוזגלו התאכזב. ארגון השחקנים הוציאו הודעה מיוחדת. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מה שניצחון אחד יכול לעשות. אם במהלך השבוע האחרון דובר לא מעט על עתידה של מכבי חיפה בכלל ועתידו של גיא לוזון בפרט אז נראה כי לפחות בפגרה הקרובה גם בקבוצה וגם אצל המאמן הלחץ מעט נרגע בזכות ה-0:2 אמש (ראשון) על בני סכנין.

המאמן שמעמדו התערער משמעותית לאחר ההפסד לעירוני קריית שמונה במחזור האחרון, קיבל מספר רב של נקודות זכות על היכולת של הקבוצה וההכנה למשחק. במרבית הדקות הירוקים שלטו במשחק והגיעו למספר רב של מצבים שיכלו להפוך את התוצאה לגבוהה הרבה יותר. במועדון הבהירו כי מעמדו של לוזון בשלב זה כלל לא על הפרק. מי שנתן את האות הסופית להמשך כהונתו של לוזון הוא המנהל הטכני החדש מו אלאך. ההולנדי בן ה-44 הגיעה אתמול לישראל וצפה לראשונה במשחק הקבוצה ועל פי נציגיו התרשם לטובה.

בסביבתו של ההולנדי סיפרו הבוקר כי עתידו של לוזון לא עלה בשיחות בין הצדדים ואלאך לא ביקש להביא עמו מאמן באופן מיידי. גם גורם במכבי חיפה אישר זאת ואמר: "אלאך לא ביקש להחליף את לוזון וגם לא אנחנו. גיא יקבל את הקרדיט לעשות את השינויים בפגרה הקרובה וגם מספר פצועים יחזרו לסגל ואז העבודה שלו תעמוד למבחן. התקווה היא שבמהלך הפגרה ואחריה המבחן שלו יהיה גם מול המנהל הטכני".

מו אלאך. ייבחן את לוזון (ערן לוף)
מו אלאך. ייבחן את לוזון (ערן לוף)

בנוסף העריכו במועדון כי אלאך עצמו ירצה לתת את הקרדיט ללוזון עד לסיום העונה ורק אז לקבל החלטה האם להנחית בישראל מאמן זר. אגב לוזון עצמו הצהיר בסיום כי במידה והקבוצה הייתה מפסידה, הוא היה זה שמתפטר ומבחינתו הוא מעדיף לעבוד עם מנהל טכני כפי שהיא אמור להיות בקיץ עם טוני מוניוס. בין השאר לוזון גם הודה כי הוא היה זה שביקש לא להגיע למסיבת העיתונאים שלפני המשחק. גם הקהל היה מעט מפולג לגבי עתידו של המאמן ולצד לא מעט קריאות "תתפטר" לעברו, היו חלקים בקהל שקראו בוז לעבר האוהדים המקללים.

מי שעוד יצא מאושר הוא החלוץ עומר דמארי. השחקן שספג ביקורת קשה במהלך תחילת הרשים והיה בין המצטיינים על כר הדשא. בחיפה אמרו הבוקר כי בשום שלב של העונה לא הייתה כל כוונה לשחרר את החלוץ ורק בסיום העונה תתקבל החלטה האם לממש את האופציה לרכישתו מלייפציג. "עומר היה ונשאר אחד החלוצים הטובים בישראל", אמרו במועדון.

מאור בוזגלו. לא נורא, יקבל דקות מול מכבי נתניה (ערן לוף)
מאור בוזגלו. לא נורא, יקבל דקות מול מכבי נתניה (ערן לוף)

מי שהיה מעט מאוכזב בסיום היה מאור בוזגלו שרצה מאוד לקבל דקות לקראת סיום המשחק אבל הפציעה של ארנסט מאבוקה והפציעה המהירה והמוזרה של נטע לביא אילצו את לוזון לבצע שני חילופם כפויים שעיכבו את חזרתו של בוזגלו. לוזון התייחס לכך ואמר: "המטרה שלנו הייתה להכניס את מאור לשש דקות בסיום אם אנחנו מובילים בבטחה, אבל נאלצנו לערוך חילופים אחרים. מאור יוכל לקבל דקות מרובות יותר כבר במשחק הבא לאחר הפגרה מול מכבי נתניה". 

בתוך כך, הקבוצה תעמוד לדין גם השבוע בעקבות הדלקת אבוקות על ידי האוהדים. בדו"ח צוין כי אבוקה הושלכה לכר הדשא בדקה ה-76 וכי בסך הכל שלוש אבוקות נדלקו תוך 11 דקות במחצית השנייה. מאוחר יותר הודיעו במועדון כי ארגון השחקנים ומכבי חיפה הודיעו: "החלטנו במשותף כי מבלי להתייחס למקרה המקורי, הצדדים יעשו כל שניתן כדי למנוע מקרים דומים של חדירה לפרטיות השחקנים בעתיד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי