אוגו: "הרופא אמר שאיעדר חודש, עניתי לו שזה ייקח שבועיים"

ג'ון אוגו מול עודד אלקיים
ג'ון אוגו מול עודד אלקיים | עדי אבישי

קשר הפועל באר שבע התלוצץ אחרי ה-0:2 מול מכבי פתח תקווה: "שמח לחזור לשחק". באלופה חגגו: "הרווחנו את קואנקה, אנחנו לא שולטים במה שכותבים עליו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אם מישהו עוד פקפק ברצינות כוונותיה של הפועל באר שבע לזכות באליפות שלישית ברציפות, הגיע אמש (ראשון) ה-0:2 במושבה על מכבי פתח תקווה ואחריו הצהרה יוצאת דופן מפיו של דודו גורש. השוער בן ה-37, שנמצא בכושר נהדר, הדף את הניסיונות לצנזר אותו, ובסיום המשחק החליט לדבר גם מחוץ למגרש. אצל דודו אליפות היא לא מילה גסה, אפילו שרק עשרה מחזורים חלפו (לבאר שבע יש משחק חסר מול עכו, שאם תנצח בו בהפרש של חמישה שערים תכבוש את הפסגה), אצלו כבר הופעל שעון החול. "המאבק על האליפות יהיה הפעם הרבה יותר קשה, אני לא רואה תסריט שבאר שבע ומכבי תל אביב ירוצו השנה לבד", הצהיר השוער הבאר שבעי.


רק ביום חמישי הוא הציל את קבוצתו מהפסד לסטיאווה בוקרשט וסחט מחמאות מג'יג'י בקאלי הצבעוני. "נראה היה שלבאר שבע היו שני שוערים בשער", אמר הבוס של סטיאווה ברגע נדיר של פרגון לשחקן מקבוצה יריבה. במושבה גורש לקח כמה כדורים מסוכנים ושמר על רשת נקייה לראשונה מזה תקופה ארוכה. את הטענות כאילו קבוצתו פחות דורסנית מבעבר, הוא הרחיק מחוץ לרחבה: "אל תצפו שנבוא למגרשים ונחלק רביעיות וחמישיות. במשחקים האחרונים חזרנו להיות הפועל ב"ש שכולם רגילים לראות, והיא רק תלך ותשתפר. מבחינתי אנחנו נראים מצוין".




המטוטלת בין קורות טרנר נעה בחודש האחרון לכיוונו של השוער העכואי, בעקבות פציעת הכתף של גיא חיימוב. "כיף לשחק, וכאשר אתה משחק רצוף הכושר רק הולך ומשתפר. יש אצלנו שני שוערים טובים עם מעמד שווה, וברק יכול להחליט בכל יום עם מי הוא פותח בשער. המפתחות בידיים שלו. בינתיים הזמן עושה את שלו, ואני שמח שאני מציג יכולת טובה. שרק ימשיך ככה".


עוד שחקן שנמצא במגמת שיפור הוא איסק קואנקה, שמתחיל לפזר ניצוצות בתדירות גבוהה יותר לעומת הופעותיו הראשונות. לאלה שאצה דרכם "לחתוך" את הקשר הספרדי לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר, הייתה לברק בכר תשובה עניינית. "הרווחנו את קואנקה", אמר המאמן בסיומו של לילה ארוך. "בבוקרשט איסק היה טוב, וגם הערב הוא הוסיף המון חוכמה וטכניקה. רואים שהוא עובד מאוד קשה. אמרנו שצריך לתת לו קרדיט וזמן כדי להוכיח את היכולת שלו. אנחנו לא שולטים במה שכותבים ואומרים, ונותנים לו את כל התנאים להראות מה הוא יכול ומסוגל לעשות. נקווה שימשיך להציג את היכולת הזאת".


איסק קואנקה. נכנס לעניינים (עדי אבישי)
איסק קואנקה. נכנס לעניינים (עדי אבישי)


כחלק מהרוטציה תומאש פקהארט חזר להרכב ובמהלך האחרון לפני החלפתו בישל לבן שהר את השער הראשון במשחק. היה זה שערו השלישי של מלך שערי הקבוצה בארבעת המשחקים האחרונים, ובישול בכורה של החלוץ הצ'כי.


כרגיל מפתיחת העונה רשימת הפצועים שוב התעדכנה. מאור מליקסון הוחלף לפני המחצית בגלל רגישות במפשעה, ואילו לואי טאהא נטש את המגרש בגלל סחרחורת. את מכסת הפציעות חתם דור אלו שספג מכה יבשה בקרסול. מנגד, המגן אורן ביטון החלים מהשבר בעצם השוקית וחזר לסגל לאחר שלושה חודשי היעדרות.


בן שהר. מנצל כל הזדמנות (עדי אבישי)
בן שהר. מנצל כל הזדמנות (עדי אבישי)


הניצחון והמשך כרסום הפער מהמוליכה הפועל חיפה ריככו את הביקורת על ההחלטה לקיים את המשחק ביום ראשון, פחות מ-72 שעות מסיום המשחק בליגה האירופית. "בדרך כלל קבוצה שמשחקת ביום חמישי באירופה, חוזרת לליגה ביום שני", אמר בכר בהתייחסו לסוגיית העומסים המוטלים על שחקניו. מאוחר יותר, ג'ון אוגו בחר להתלוצץ על החזרה שלו למגרשים: "שמח לחזור לשחק אחרי פציעה קטנה. שמח לנצח ולשמור על רשת נקייה, הרופא אמר לי שאיעדר ארבעה שבועות, עניתי לו שאני איעדר רק שבועיים".  



Super Happy to be back on the pitch after my small injury . Happy for the win and clean sheet . Doctor said 4weeks but I told them 2weeks pic.twitter.com/MGQCX5CtiN

— John Ogu (@ogujohnugo) November 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי