מו אלאך מונה למנהל הטכני של מכבי חיפה: "שמח לחתום במועדון גדול"

יעקב שחר ומו אלאך
יעקב שחר ומו אלאך | מכבי חיפה, אתר רשמי

רשמי: ההולנדי בן ה-44, שחזה ב-0:2 מול בני סכנין, חתם על חוזה לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת והצהיר: "מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי חיפה". שחר בירך: "מקווה שנצא לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) על מינויו של מו אלאך למנהל הטכני של הקבוצה. ההולנדי בן ה-44, שהגיע אתמול לישראל וחזה ב-0:2 מול בני סכנין, הגיע למשרדו של יעקב שחר וחתם על החוזה לעונה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת. לאחר החתימה סיפר אלאך לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח לחתום במועדון כזה גדול, זה כבוד עבורי ואני מאוד גאה. גאה עבור עצמי ובוודאי שגאה עבור המועדון בו עבדתי, שתמכו במהלך. אני מצפה, מתרגש ומלא אנרגיות לקראת העבודה במכבי חיפה".

 


נשיא המועדון, יעקב שחר, הוסיף: "בראש ובראשונה אנחנו נאמנים להחלטה שלנו לנסות ולמצב את עצמנו בתפקיד החדש הזה. נכון שזה לא עלה יפה עם הקודם. קיבלנו לא מעט המלצות ואני מאוד מקווה שהפעם זה יעלה יפה ונצא לדרך חדשה. מו הוא אדם מקסים. אני שמעתי את האני מאמין שלו וזה בהחלט מתאים למועדון. אני מאוד מקווה שכולנו נניח לו לעשות את העבודה. כשאני אומר כולנו אני מתכוון שאנחנו בתוך המועדון וגם מחוץ למועדון. אני מאמין שמו יעזור לנו ללכת קדימה ולהצליח".


בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "אלאך יהיה אחראי על כל המדיניות הספורטיבית של קבוצות המועדון. הוא יהיה אחראי על הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת, על הרכש, יתווה את הדרך למחלקת הנוער וירכז תחתיו את כל הפעילות הספורטיבית".


בשיחות בין אלאך לראשי המועדון לא דובר על שינויים פרסונאליים בצוות המקצועי, גם לא בנוגע לעתידו של המאמן גיא לוזון.
 



שחר ואלאך (האתר הרשמי) 


כזכור, ההולנדי ממוצא מרוקאי (44) שימש כמנהל הטכני של ויטסה ארנהיים כבר משנת 2013 ועבד עם פיטר בוס בשלוש שנותיו הראשונות במועדון. ב-2011-2012 אף שימש כמנהל הטכני של נבחרת הולנד. בקריירת המשחק עבר באקסלסיור, כרונינגן, דורדרכט, טוונטה ו-ונלו. בתקופה האחרונה אישר אלאך לכתבים המקומיים שלא בטוח שימשיך בעונה הבאה. בהולנד סיפרו לאחרונה כי מדובר באיש מקצוע שלא אוהב לדבר עם עיתונאים ובאחד שייצב את המצב הפיננסי של המועדון והוריד את התלות במושאלים מצ'לסי. 


הירוקים הגיעו להבנות עם ויטסה ולא ישלמו שום פיצוי כספי לקבוצה ההולנדית תמורת שחרורו של אלאך. בהודעה הרשמית שהוציאו ההולנדים אמר מנכ"ל המועדון יוסט דה וויט: "מו תרם תרומה חשובה בשנים האחרונות ואנחנו מודים לו על כך. צריך לכבד את הרצון של אנשים לעשות צעד קדימה אחרי שנים של מחויבות ועשייה".

Mo Allach vertrekt na ruim vier jaar als TD van #Vitesse. Hij gaat naar het Israëlische @mhfootballclub. https://t.co/ngEyVWL8hA#mobedanktpic.twitter.com/dboWloPUXN

— Vitesse (@MijnVitesse) November 6, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי