הפועל חיפה ערערה על הרחקת בן בסט, ישחק מול מכבי ת"א?

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

החלוץ כידוע ספג כרטיס אדום מול מכבי נתניה, במועדון טוענים שמדובר בהתחזות של שוער היריבה ופנו בדרישה לבטל את השעייתו מהמחזור הבא

(גודל טקסט)

עדן בן בסט הורחק בשבת האחרונה בכרטיס צהוב שני ואדום בהחלטה גבולית למדי של השופט במהלך הפסד הבכורה של הפועל חיפה העונה בליגת העל, 2:0 למכבי נתניה, והמשמעות היא שהוא יחמיץ את משחקה הבא של הקבוצה, מיד עם סיום הפגרה בעוד כשלושה שבועות מול מכבי תל אביב.

במועדון כידוע האשימו קשות את שוער מכבי נתניה גולן אלקסלסי, טענו שהצגה של השוער הובילה לכרטיס האדום של הקפטן שעלה מהספסל בשבת בנתניה, והחליטו שלא לעצור בכך והיום (שני) פנו לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל וערערו על הכרטיס הצהוב השני והאדום של החלוץ.

בן בסט נכנס למגרש רק בדקה ה-58, אז החליף את מקסים פלקושצ'נקו, וכעבור שתי דקות ספגה קבוצתו את השני מרגלי אביב אברהם ונקלעה לפיגור כפול. בדקה ה-71 ספג החלוץ כרטיס צהוב ראשון וכעבור ארבע דקות את הצהוב השני והאדום, בעקבות אותה הצגה של אלקסלסי, כך כמובן לפי החלוץ ואנשי הפועל חיפה.


עדן בן בסט במהלך המהומה. יוכל לשחק מול מכבי תל אביב? (דני מרון)

לחלוץ יש העונה שישה שערים בשמונה הופעות ליגה ושער אחד נוסף הוא כבש גם בגביע הטוטו. בן בסט כידוע שב להפועל חיפה בינואר שעבר ממכבי תל אביב ובחצי עונה זו כבש פעמיים בלבד בליגת העל, בתוספת שער ליגה בודד מחצי העונה הראשונה במכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי