קליימן בעט בשושן והורחק מהאימון: "לפעמים לוקחים ללב"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

שוערה של בית"ר ירושלים הגיב בזעם למגע שנוצר במפגש עם שוער המשנה, שתופקד באימון כשחקן הגנה, נשלח לחדר ההלבשה על ידי בן זקן. שחקן בקבוצה לספורט1: "לא היה שום דבר יוצא דופן"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נכנעה בשבת האחרונה 3:2 דרמטי לבני יהודה, במשחק בו כבר הפכה פיגור מוקדם ליתרון ולקראת הסיום ספגה פעמיים נוספות, אבל היציאה לפגרת הנבחרות תהיה קשה מעט עוד יותר עבור בני בן זקן וקבוצתו, שאמנם מדורגים במקום השני, מרחק שלוש הפרש מהפסגה, אחרי עימות באימון.

בוריס קליימן, שוער הקבוצה שאיבד את מקומו בהרכב לפני מינויו של בן זקן ושב ל-11 מאז הגיע המאמן החדש, בעט במהלך האימון בסתיו שושן, שוער המשנה, והורחק מיידית מהאימון.

שושן תופקד כשחקן הגנה במשחקון פנימי ובאחת ההתקפות, כך מספרים בקבוצה, נוצר מגע פיזי בין השניים וקליימן בתגובה בעט בו ונזרק החוצה על ידי המאמן בני בן זקן. שחקן בקבוצה העיד: "באמת שזה שום דבר רציני. אמוציות של אימון ולפעמים טוב ששחקנים לוקחים ללב. לא היה שום דבר יוצא דופן".


סתיו שושן. תופקד כשחקן הגנה והתעמת עם חברו (ערן לוף)


קליימן. "לא היה שום דבר יוצא דופן" (אודי ציטיאט)

כך או כך תקיים מחר (שלישי) בית"ר ירושלים אימון נוסף ולאחר מכן תצא הקבוצה לארבעה ימי מנוחה. לאחר הפגרה, בעוד כשלושה שבועות, תארח את הפועל באר שבע (27.11.17).

בנושא אחר, עופר ורטה התראיין לאתר הרשמי של בית"ר וסיפר על ההבדלים בין הפועל תל אביב ממנה הגיעה, לקבוצה הירושלמית: "אחרי חמש שנים באשדוד באמת רציתי לצאת לקבוצה גדולה וראיתי שבהפועל עשו משהו יפה, אבל זה הכדורגל. השקיעו שם מיליוני שקלים אבל לא הלך, הייתה תקופה שהתאמנו 5-6 שחקנים באימון. היה בלאגן שלם שם".

על החיבור לקבוצתו הנוכחית: "משהו שלא יודעים זה שכשהייתי קטן הייתי מסתובב כל הזמן עם חולצות של בית"ר. אבא שלי היה שרוף בית"ר, אז גדלנו על בית"ר. זאת סוג של סגירת מעגל בשבילי. אני חולה על השירים של הקהל, אין דברים כאלה. זה שהייתי בהפועל ובאתי לבית"ר לא מפריע לי, הקהל נותן לי את ההרגשה שאני חלק מהקבוצה ולא דיברו איתי על זה שהייתי בהפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי