יובל נעים: "השופטים רוצים שאשתוק, אבל זה לא יקרה"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן אשקלון ירה בסיום ה-0:0 מול ק"ש, אחרי שהורחק פעם נוספת: "אם צריך אגיע כל שבוע לוועדת משמעת. מבינים שלא נצליח לצרף את מסי ורונאלדו, מרוצה מהתיקו". סילבס: "כמו הפסד, מצטער עבור מי שצפה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי יצא לשלושה שבועות של פגרה היישר אחרי 0:0 די משמים בין הפועל אשקלון לעירוני קריית שמונה, משחק שנעל את המחזור העשירי בליגת העל. יובל נעים וקבוצתו סופרים כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון, והמאמן שהורחק בפעם השלישית העונה בכל המסגרות צפוי לעמוד לדין ואולי אף להחמיץ את המחזור הבא בסוף החודש בחוץ מול בני סכנין. טל איילה שנפצע פונה לבית חולים עם נפיחות בברך, וכשהיא תרד הוא יעבור צילום. בנוסף שי חדד שבר שתי שיניים והוא סובל מזעזוע מוח קל.

מיד לאחר שריקת הסיום אמר יובל נעים: "אני מאוד מרוצה, אני חושב שזה המקסימום שיכולנו להציע. היו לנו פה ושם הזדמנויות. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק בלי חמישה או שישה שחקני הרכב וגם המחליפים של המחליפים נפצעו. אני אומר את האמת, מתחילת המשחק ראיתי לאן זה הולך – ולא שהם היו טובים מאיתנו בהרבה – אבל אני מסתפק בנקודה ואני יותר שמח מאשר בניצחון שלנו על הפועל רעננה, כי אני יודע שזה המקסימום. אם היינו מקבלים גול במשחק הזה, זה היה נגמר גם יותר".

על הרחקתו: "שופטים חושבים שהם יעשו מה שהם רוצים ואנחנו נשתוק, אבל זה לא יהיה. אנחנו נגיד את מה שאנחנו חושבים. אם היה פאול מאה אחוז, אז תשרוק. אבל לא, הוא לא רוצה לשרוק, המאמן יביע את דעתו והוא ירחיק אותו. אז הרחקת המאמן תפטור את הבעיה וזה אומר שלא היה פאול? גם לנו יש מה להגיד וזה בסדר, גם מאמנים גדולים בעולם מדברים עם השופטים. לא צריך להרחיק על כל דבר. הם רוצים לעשות מה שהם רוצים ושאנחנו נשתוק, אבל זה לא יהיה ואם צריך אנחנו כל שבוע נהיה בוועדת משמעת. לי אכפת ואתם רואים את החולצה (כולה ספוגה מים)".


יובל נעים וצוות השיפוט. "נמשיך להגיד את מה שאנחנו חושבים" (לירון מולדובן)


עוד אמר לסיכום המאמן של אשקלון
: "יש לי הרבה כבוד לחומר השחקנים שלנו, אבל הוא פחות טוב משל קריית שמונה. הפגרה באה לנו מצוין, ניקח אוויר ויחזרו הפצועים והמורחקים וננסה לצרף שחקן או שניים. אם תוציא ממכבי ת"א, מכבי חיפה וב"ש חמישה או שישה שחקנים, הם גם לא ייראו טוב. אנחנו מבינים שאת ראמוס, מסי ורונאלדו לא נצליח להביא. כששי נפצע הייתי צריך להמציא מגן, כל החילופים שלי היו המצאות. נצא עכשיו לפגרה, נשתה איזה קפה, נלך לוועדת המשמעת ויהיה בסדר".

לעומת זאת, חיים סילבס וקריית שמונה שניצחו בשבוע שעבר את מכבי חיפה, רשמו מחזור שני ברצף ללא הפסד ונותרו במקום השמיני. "מבלי לפגוע ביריבה, אשקלון בחוץ זה משחק לא קל, אבל אני מרגיש שיכולנו לעשות יותר, כאילו הפסדנו. אני מאוד מאוכזב מדרך המשחק שלנו, מההתרשלות בפעולות האחרונות שלנו. זה מאכזב. קשה להבקיע ככה", אמר המאמן.


גוזלן. שלושת שחקני ההתקפה הוחלפו, סילבס לא חסך בביקורת (לירון מולדובן)

על החלפת כל שלישיית ההתקפה: "עשינו את הכל כדי לרענן ולהכניס קצת יכולת אישית, אבל אנחנו מאוד אנמים ומקבלים את ההחלטות הפחות טובות. רמת הביצוע לא מספיק טובה וזו אכזבה גדולה. אנחנו מרגישים שיכולנו לנצח את המשחק עם יכולת קצת יותר טובה, אבל היכולת הייתה לא טובה ולא הגיע לנו לנצח. אנחנו קבוצה עם הרבה מאוד כישרון וזה מאכזב מאוד. כן יזמנו והבאנו את הכדור לאזורים המסוכנים, אבל באזורים האלה אנחנו כושלים. אם הפגרה באה לטובתנו? הייתי מעדיף שיהיה עוד משחק ושנוכל לתקן את זה. אני מצטער בשביל מי שראה והתאכזב, אנחנו צריכים להיות טובים יותר. לא יודע אם יראו בתקציר יותר מהזדמנות או שתיים. הגיעו מעטים מקריית שמונה ומגיע להם שאפו, אנחנו מצטערים בשבילם".


סילבס. ריחם על האוהדים שעשו את הדרך הארוכה מקריית שמונה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי