בקריית שמונה מאוכזבים: "החלק ההתקפי לוקה בחסר"

שובל גוזלן
שובל גוזלן | לירון מולדובן

במועדון הצפוני מתקשים לקבל את משחק ההתקפה של הקבוצה ב-0:0 באשקלון. אחמד עאבד זכה למקום בהרכב ואכזב. עדן שמיר: "רצינו לצאת לפגרה בטעם טוב"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר תיקו מאופס מול הפועל אשקלון. במועדון רצו להמשיך את רצף הניצחונות ולאחר הישגים בדמות הניצחונות בגביע הטוטו ובליגה מול מכבי חיפה קיוו בקבוצה לצאת לפגרה עם ניצחון נוסף.

אם החלק האחורי של הקבוצה ממשיך להרשים והקבוצה לא ספגה ואשקלון כמעט ולא הגיעה לשערו של איתמר ניצן, אז החלק ההתקפי ממשיך לאכזב ורשם משחק רביעי מתוך עשרה מחזורים ללא כיבוש. קריית שמונה הגיעה מספר פעמים לרחבת אשקלון, אבל שם שחקניה היו לא מרוכזים ולקו בנגיעה האחרונה. המאמן חיים סילבס לא הסתיר את אכזבתו במשחק כאשר החליף את כל שלושת השחקנים שפתחו בהתקפה, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן ואחמד עאבד – שזכה לחולצת ההרכב לאחר שכבש מול מכבי חיפה, אבל היה חלש במיוחד.

כעת קריית שמונה יוצאת לפגרה במקום השמיני ועם לא מעט עבודה בהתקפה, כשרק אשדוד ורעננה כבשו פחות מקריית שמונה – שמצאה את הרשת תשע פעמים בלבד בעשרה משחקים. קשר הקבוצה עדן שמיר אמר בסיום המשחק: "אנחנו מצפים מעצמנו להראות הרבה יותר טוב. אין ספק שאנחנו צריכים להראות יכולת יותר טובה. הצוות הכין אותנו טוב וידענו כמה חשוב לנו לנצח וחבל שלא עשינו זאת. במשחק הזה הנגיעה האחרונה הייתה חסרה לנו וזה אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות טוב יותר".


קוויאר ונאסר בסיום. ההגנה עושה את שלה (לירון מולדובן)

שמיר התייחס לפגרה הקרובה ואמר: "רצינו לצאת לפגרה עם ניצחון ובטעם טוב וידענו מה חשיבות של לנצח. הניצחון היה מחבר אותנו לחלק העליון של הטבלה וזה לא קרה. נצטרך לתקן מה שלא עבד טוב ולהגיע מוכנים למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי