בשל האכזבה המקצועית: בני יהודה תשחרר את מרסלו לפני ינואר

מרסלו
מרסלו | מאור אלקסלסי

הכתומים החליטו סופית כי הקשר המושאל ממכבי תל אביב יסיים את דרכו, וזאת לאור הקושי בהשתלבות החברתית והמקצועית. הברזילאי לא צפוי לקבל דקות בתקופה הקרובה. אוהד הקבוצה הורחק מהמגרשים עד לתום העונה

(גודל טקסט)

בית משפט השלום בפתח תקווה הרחיק מהמגרשים עד לסיום העונה את אוהד בני יהודה שנתפס כשהוא משליך כוס שתייה לעבר עוזר השופט בשבת האחרונה, במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים.

האוהד ייאלץ להתייצב בתחנת המשטרה בכל פעם שבני יהודה תשחק. הקבוצה תעמוד מחר (רביעי) לדין משמעתי, לאחר שתובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות אוהדים.

בקבוצה נעזרו במצלמות האבטחה שנמצאות באצטדיון המושבה ולאחר שהאוהד צולם, הוא נתפס על ידי אנשי האבטחה. אנשי בני יהודה מתכוונים להציג את הדברים בכתב ההגנה שלהם בדיון מחר ומאמינים שבעקבות תפיסת האוהד הזורק, לא יושת על המועדון עונש משמעותי. בידי הנהלת בני יהודה נמצאים צילומים נוספים, של אוהדים שהשליכו חפצים וגם הם נתפסו על ידי אנשי האבטחה.

מרסלו
מרסלו. ימצא קבוצה חדשה? (מאור אלקסלסי)

שחקני הקבוצה, שיצאו לפגרה במצב רוח מרומם אחרי שני נצחונות רצופים ועלייה למקום השישי בטבלה, ייהנו ממספר ימי חופש ומנוחה. לספורט1 נודע כי במועדון התקבלה החלטה סופית לשחרר לקראת חודש ינואר את הקשר הברזילאי מרסלו, שהושאל ממכבי תל אביב, אך לא השתלב הן חברתית ובעיקר מקצועית. במועדון סיפרו כי העובדה שהקשר הצעיר אינו דובר אנגלית, מקשה עליו להשתלב ובנוסף הוא גם לא סיפק את הסחורה בצד המקצועי וככל הנראה לא יקבל דקות משחק משמעותיות בתקופה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי