קליימן שוחח עם בן זקן, לא יעמוד לועדת משמעת

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

השוער הביע חרטה על התקרית עם שושן ואף נטל חלק באימון בית"ר ירושלים היום. בקבוצה ינצלו את הפגרה כדי להכשיר את קלטינס, במטרה שיחזור למשחק מול הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן, שוחח היום עם מאמן הקבוצה בני בן זקן, לאחר התקרית בה היה מעורב אמש עם שוער המשנה סתיו שושן, שבעקבותיה הוצא קליימן מהאימון.

קליימן הביע חרטה על התנהגותו ואף נטל חלק באימון הקבוצה היום. במועדון הוחלט שלא להעמידו לוועדת משמעת פנימית ובכך הסתיימה הפרשה. "אלה דברים שקורים בכל קבוצה, אין צורך לעשות מזה סיפור גדול, הכל מאחורינו", אמר גורם במועדון לספורט1.

הקבוצה עצמה תצא למספר ימי חופשה ומנוחה, כאשר השחקנים הזרים אף קיבלו אישור להמריא למשפחותיהם מעבר לים. הקשר פול אדגר קיבל אישור מיוחד להיעדר יום נוסף, בשל העובדה שטס לביקור מולדת בחוף השנהב, לאחר שלא ראה את משפחתו בשנתיים האחרונות. 


קלטינס. יחזור למשחק מול האלופה? (דני מרון)

בנוסף, בקבוצה ינצלו את הפגרה להכשיר את הקשר דוד קלטינס, שנעדר מהמשחק האחרון בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. קלטינס צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב נגד באר שבע מיד לאחר הפגרה. במועדון מצפים לקהל שיא העונה בטדי מול האלופה, כשהצפי הוא שלפחות 20 אלף אוהדי בית"ר יגיעו למשחק, כאשר גם לאוהדי באר שבע יוקצו כמה אלפי כרטיסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי