מכת פציעות: מוגרבי יעבור אולטרסאונד, חלאיילה סובל מחבלה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

החלוץ ייבדק כדי לברר האם מדובר במתיחה או קרע. חלאיילה הצטווה לנוח, כך גם פלאח שרק חזר לאימונים לאחרונים. אבו סלאח נפצע באימון וגם יעבור בדיקה. הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל על השלכת המצת מול מכבי נתניה

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאו לפגרה באכזבה גדולה מאוד. רשימת הפצועים של פליקס נעים ממשיכה להתארך כאשר בנוסף לג'אבר עטאא, סארי פאלח ומוחמד כליבאת, גם הקפטן חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, סלאח אבו עלאא ייאלצו להיעדר בתקופה הקרובה.

חאליילה נבדק אתמול (שלישי) וככל הנראה סובל מחבלה חמורה והצטווה לנוח עד סוף השבוע וכבר בתחילת שבוע הבא ינסה לחזור למשחקים. בנוסף, בקבוצה מהמגזר מודאגים גם מכשירותו של פיראס מוגרבי, שנפצע לקראת סיום המשחק מול חיפה ולא היה יכול להתחלף כי הקבוצה כבר ביצעה את כל החילופים, סובל מכאבים במפשעה ויעבור היום בדיקת אולטרסאונד כדי לדעת האם מדובר במתיחה או קרע.

פלאח, שנעדר מתחילת העונה וחזר להתאמן רק לאחרונה, התלונן על כאבים והצטווה לנוח. אבו סלאח נפצע אתמול באימון בקרסולו וצפוי לערוך בדיקה מקיפה בימים הקרובים. גם אברהם פאס לא יתאמן השבוע עם הקבוצה בגלל חופשה פרטית בספרד, ובקבוצה אמרו: "זה פשוט מדהים שעוד לא היה לנו אימון או משחק עם סגל שלם. כל משחק או כל אימון אנחנו סופגים מכה חדשה".

בעקבות כך, בצוות המקצועי קיבלו החלטה לא לערוך אף משחק אימון במהלך הפגרה מחשש לפציעות נוספות.

חאלד חלאיילה. הפציעות לא דילגו על הקפטן (ערן לוף)
 חאלד חלאיילה. הפציעות לא דילגו על הקפטן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי