מכבי חיפה תתבע את האוהדים שהציתו אבוקות ביציע

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | ערן לוף

עורכי הדין של המועדון כבר רוקמים את כתב התביעה. ההודעה של שחר לגבי עתידו של המאמן לא הפתיעה את אנשי המועדון. מו אלאך יחזור לישראל ביום ראשון וייפגש עם לוזון. רוקאביציה יצא למשחקי נבחרת אוסטרליה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מאסו מהעובדה שהקבוצה מגיעה כמעט מדי שבוע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, במיוחד בשבועות האחרונים, כאשר במשחק נגד בית"ר ירושלים, מול קרית שמונה וגם במשחק האחרון מול בני סכנין עצרה המשטרה מספר אוהדים שחשודים שהשלכת אבוקות.

פרט לטיפול המשטרתי במכבי חיפה החליטו היום (רביעי) לתבוע ישירות את האוהדים בסכומי עתק של מיליוני שקלים ולנסות ולטפל בתופעה. "זה פוגע בתדמית המועדון, ואין לנו כל כוונה להוציא אלפי שקלים מדי שבוע לקנסות על אוהדים שבאים לפגוע במכוון", אמרו בחיפה. במועדון סיפרו כי בימים אלו עורכי הדין של חיפה בונים את כתבי התביעה וכבר בימים הקרובים יקבל כל אוהד שנתפס כתב תביעה בסך מיליוני שקלים.

בתוך כך, שחקני הקבוצה ינוחו עד יום ראשון הקרוב ואז יחלו במחנה אימונים קצר שייערך במשך שלושה ימים בכפר גלים. מדובר במחנה דומה לזה שערכה הקבוצה בקדם העונה, בו יתמקדו הן בכושר הגופני והן במספר אימונים טקטיים לקראת המשך העונה.

בנוסף, בקבוצה בודקים אופציות לערוך מספר משחקי אימון בכדי לאפשר לקשר מאור בוזגלו לזכות בדקות משחק על מנת שיוכל לקחת חלק משמעותי במשחק הקרוב מול מכבי נתניה לאחר הפגרה. בינתיים, במועדון לא הופתעו רבות מההודעה של הבעלים יעקב שחר לפיה המנהל הטכני החדש, מו אלאך, הבהיר בשיחה הראשונה כי אין לו כוונה לבצע שינויים פרסונליים במועדון.


לוזון. לא חושש ממעמדו (ערן לוף)

כפי שפורסם בספורט1 בסוף השבוע האחרון, כבר אז הבהיר אלאך לאנשי חיפה כי ראשית הוא רוצה ללמוד את המועדון, ורק לאחר שיקבל תמונה ברורה ויחשוב כי יש מקום לשינויים, הוא יבצע אותם בהתאם. עיקר החשיבות הייתה סביב מעמדו של המאמן גיא לוזון, אך בסביבתו כלל לא התרגשו ואמרו הבוקר: "גיא כלל לא חשש ממעמדו וממשיך לעסוק ולחשוב בעיקר בשיפור הקבוצה שלאחר הפגרה".

במועדון הבהירו שכבר בשיחה בין הבעלים לבין המאמן לפני כשבוע תמך שחר בלוזון והבהיר שלמרות האכזבה מתחילת העונה, הוא מאמין בלוזון שיידע להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "שחר נתן אמון במאמן וכעת הוא העביר את האחריות המקצועית לאלאך כפי שצריך להיות בכל מועדון מסודר" אמרו הבוקר בחיפה.

אלאך צפוי לחזור לישראל בסוף השבוע וכבר ביום ראשון יגיע למתחם האימונים ויפתח במספר פגישות מקצועיות, בראשן עם לוזון, בה ישמע מהמאמן על תוכנית עבודה מסודרת הן לפגרה והן להמשך העונה. מי שייעדר ממחנה האימונים הוא החלוץ ניקיטה רוקאביציה שיצא לצמד משחקים של נבחרת אוסטרליה מול הונדורס.


לביא. היום תתברר חומרת פציעתו (ערן לוף)

גם הקשר נטע, לביא שנפצע במשחק האחרון מול בני סכנין לאחר שתי דקות שהיה על כר הדשא, אינו צפוי להיות כשיר בתקופה הקרובה. היום יעבור השחקן בדיקת MRI ולאחריה יוחלט בוודאות כמה זמן ייעדר השחקן. בצוות הרפואי של חיפה משערים כי מדובר בתקופה של כחודשיים. המגן הימני ארנסט מאבוקה שנפצע באותו משחק ינוח במהלך הימים האחרונים אך צפוי להיות כשיר למשחק מול נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי