צפו בברדה במסר לאוהדים, נתניהו: כולנו החסרנו פעימה

אליניב ברדה, מאור מליקסון
אליניב ברדה, מאור מליקסון | אלבום פרטי

חלוץ הפועל ב"ש במסר ישיר לאוהדים מבית החולים. ב"סורוקה" נמסר שיישאר להשגחה בימים הקרובים. מנהלת השירות הפסיכולוגי של עיריית ב"ש שוחחה עם השחקנים. ראש הממשלה התקשר וביקש: "תקשיב לרופאים לפני המאמנים"

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע יכולים להירגע. אליניב ברדה שלח היום (רביעי) מסר לאוהדים מבית החולים בו אמר: "אהלן שלום לכולם. מרגיש הרב היותר טוב. אני רוצה להודות לכולם על העזרה והתמיכה. לדימה ולגיא ממד"א, לחבר'ה שלנו מהקבוצה, לצוות של 'סורוקה' ולאנשים שמטפלים בי פה היום. מקווה תוך כמה ימים להשתחרר הביתה".


בנוסף, בהודעה שהוציא הבוקר בית החולים "סורוקה" נמסר שמצבו של קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה, שהתמוטט אתמול במהלך אימון הקבוצה לאחר שכדור נבעט לחזהו, ממשיך להשתפר והוא מרגיש טוב. עם זאת, לפי הודעת בית החולים, החלוץ הוותיק יעבור בימים הקרובים סדרת בדיקות נוספות כדי להעריך במדוייק את מצב הלב בעקבות האירוע שעבר. ברדה מאושפז עדיין ביחידה לטיפול נמרץ לב ב"סורוקה" ואין עדיין צפי לשחרורו.



בעקבות האירוע, הקבוצה הזמינה את מנהלת השירות הפסיכולוגי בעיריית באר שבע, ד"ר אורית אלפי, לשיחה עם השחקנים בעקבות האירוע שהתרחש באימון אתמול. ד"ר אלפי הדגישה בפניהם את היתרונות הגדולים בקבוצה שעטופה בצוות רפואי מקצועי, שהוכיח את עצמו אתמול, על חזרה לשיגרה לאחר אירוע שכזה והציגה בפניהם את החוזק של הקבוצה במקרים שכאלה: "אחד הדברים שמאוד בלטו לעין הוא עד כמה הקבוצה הזו חזקה במקרי לחץ. השחקנים הראו חוזק מנטלי ועוצמה כקבוצה מאוד מגובשת".


כזכור, באר שבע החסירה אתמול פעימה כשברדה בן ה-35 הובהל לבית החולים לאחר שהתמוטט באימון האלופה ועבר החייאה,  בעקבות כדור שנבעט מקרוב על ידי חברו לקבוצה מיכאל אוחנה פגע בליבו. מאז התייצב מצבו של החלוץ הוותיק שחזר לחייך וזכה לביקורים וחיבוקים מחבריו לקבוצה, אך טרם התברר מתי יוכל, אם בכלל, לחזור למגרשים.



ברדה עם מליקסון. מצבו של הקפטן משתפר (אלבום פרטי)


בראיון לדרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM סיפר ינון ברדה על אחיו אליניב שקיבל מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור שהציל את חייו: "אחי לא התמוטט במכה אחת אלא קיבל כדור לחזה בצורה חזקה מאד, התיישב ובהמשך איבד את ההכרה, הייתה דרמה וברוך השם הכל עבר בשלום. מזל גדול שהיה את מכשיר הדפיברילטור שהציל אותו. אבי התקשר אליי ואמר לי שאחי קיבל מכה בחזה ונמצא בבית החולים, לא הבנתי את גודל הסיפור, רק בבית החולים הבנתי שקרה לו נס וזה היה דבר בלתי רגיל".

כשנשאל האם אחיו יחזור לכדורגל השיב: "אני מאד מקווה שכן, לפי מה שאמרו לו זה עניין של יום יומיים. ישנה פגרה של שלושה שבועות, זה זמן טוב בשבילו לנוח. דיברתי עם מיכאל אוחנה שבעט את הכדור, הוא מרגיש מאד לא נעים והתנצל על הסיטואציה, הוא גרם לנו להבין שזה לא היה בכוונה. כנראה שמיכאל בעט לשער ואליניב עמד במקום הלא נכון. לפחות הוא הציל את הגול והוא צוחק ומחייך. עוטפים אותו המשפחה והחברים, זה מדהים לראות כמה אוהבים אותו ומעריכים אותו, זה מחמם את הלב".


מאוחר יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ברדה ואיחל לו החלמה מהירה: "אני שמח לשמוע אותך, כי אנחנו צריכים אותך רץ, מכדרר ותמיד תמיד בריא, כולנו החסרנו פעימה ועכשיו מתברכים וזה חשוב. שמור על עצמך, תקשיב לרופאים לפני המאמנים". הקפטן הודה לראש הממשלה על השיחה ואיחולי ההחלמה. 


ברדה וברד (אלבום פרטי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי