בלקמן ומיכה נאבקים על מקומו של אצילי, אכזבה גדולה מבאטוקיו

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה וכריסטיאן באטוקיו מתחממים
שחקני מכבי תל אביב דור מיכה וכריסטיאן באטוקיו מתחממים | צילום: אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף כבר מכין חלופות לאור פציעתו של הקשר, כשגם חזרתו הצפויה של אייל גולסה והשתלבותו של אור דסה נלקחות בחשבון. הארגנטינאי-איטלקי מתקשה להפוך לדמות מרכזית בקישור

(גודל טקסט)

עומר אצילי נוסף לרשימת השחקנים הפצועים של מכבי תל אביב וזאת מכה מקצועית קשה ולא צפויה למאמן ג'ורדי קרויף, שהאמין כי סדרת הפציעות תסתיים. מצב רגלו של אצילי יתברר לאחר שהגבס יירד בעוד כחודש והתקווה היא שאצילי יהיה כשיר לחזור לאימונים ומשחקים כבר במהלך חודש ינואר.

מי שאמורים להתמודד על המקום בהרכב הפותח באגף ימין ההתקפי הם דור מיכה, ששיחק בקביעות בעמדה הזאת עד להגעת עומר אצילי, וניק בלקמן. כבר במשחק האימון באמצע השבוע הבא נגד מכבי נתניה אמורים ג'ורדי קרויף וסטיב מקלארן לתרגל את בלקמן ומיכה בעמדת האגף הימני.

התרגול יפתח את ההכנות למשחק הביתי ב–23 בחודש זה בשלב הבתים נגד סלביה פראג הצ'כית. מכבי תל אביב איבדה את הסיכויים להעפיל לשלב הבא אבל לא תרשה לעצמה הפסד נוסף ואי הבקעת שערים במפעל האירופי, ערב המשחק החשוב באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה.

אצילי על הקביים. צריך למלא את החסר
אצילי על הקביים. צריך למלא את החסר (מכבי תל אביב)

הצוות המקצועי כבר מתכנן מערך קישור קדמי לאור שובו המתוכנן לכר הדשא של אייל גולסה והחלמתו מהפציעה בברך. הכוונה היא ליצור צמד יצירתי במיוחד בו ישתפו פעולה גולסה ואור דסה אשר יוכלו לספק את הכדורים הנכונים לוידאר קיארטנסון ואלירן עטר.

האכזבה המקצועית הגדולה היא מחביבו של קרויף, הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו אשר מתקשה להפוך לדמות המרכזית בקישור. המגן אלי דסה ימתין עוד פרק זמן אחרי סלביה פראג והפועל חיפה לפני שישוב להרכב הפותח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי