אלקרינאווי נפצע במשחק אימון ויעבור צילום בהמשך היום

עמראן אלקרינאווי
עמראן אלקרינאווי | דני מרון

קשר הפועל עכו שרק חזר לפעילות, נפגע בידו במהלך ההפסד 1:0 להפועל עפולה ולא ברור האם יוכל ליטול חלק במשחק נגד הפועל באר שבע. אלדד שביט יעביר רשימת חיזוק בה הוא מעוניין לקראת ינואר

(גודל טקסט)

הפועל עכו היא בין הקבוצות הבודדות שתשחק במהלך הפגרה משחק רשמי כאשר תארח בשבת הבאה את האלופה הפועל באר שבע. מדובר במשחק שנדחה מהמחזור השישי בליגה ולכן ההכנות של עכו בהתאם.

הבוקר (רביעי) ערכה הקבוצה משחק אימון מול הפועל עפולה מהליגה הלאומית בו הפסידה 1:0, אך המכה האמיתית הגיעה דווקא מכיוונו של הקשר עמראן אלקרינאווי שנפצע במהלך המשחק בידו. אלקרינאווי צפוי להגיע במהלך היום לבית החולים על מנת לעבור צילום ולבדוק את חומרת פציעתו.

"זה לא נראה טוב ויש חשש כי מדובר בפציעה חמורה", אמרו בעכו. כזכור אלקרינאווי חזר לאחרונה לסגל הקבוצה לאחר שנעדר כשלוש שבועות בגלל ניתוח שעבר בעקבות דלקת בתוספתן. בימים הקרובים תתאמן הקבוצה במגרש האימונים בג'דיידה בכדי שהשזרוע באצטדיון ובמגרש האימונים יסתיים במהרה ועכו תוכל לארח שם את האלופה. במועדון מקווים לנסות ולחלץ נקודה מול הקבוצה מבירת הנגב שתהיה משמעותית במאבקי התחתית.

אלקרינאווי
אלקרינאווי. ייעדר שוב? (ערן לוף)

במקביל במועדון כבר החלו לחשוב על חיזוק בחודש ינואר ובמהלך החודש הקרוב צפוי המאמן אלדד שביט להעביר רשימת שחקנים בהם הוא מעוניין לחיזוק הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי