רמז לאלאך? פרייז'ר: "אני לא יודע מה ויטסה מתכננת עבורי"

הנק פרייז'ר
הנק פרייז'ר | Gettyimages

מאמן ויטסה ארנהיים, ששמו נקשר עם הגעה למכבי חיפה וחוזהו בהולנד מסתיים בקיץ, הפתיע: "יש דברים שקורים במועדון שאני פחות אוהב". על האפשרות שיחבור לאלאך: "לא אוהב לדבר על זה, כרגע אני כאן"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה השבוע עידן חדש עם מינויו של מוחמד אלאך לתפקיד המנהל המקצועי. ההולנדי בן ה-44, שעזב את ויטסה וצפה בניצחון 0:2 על בני סכנין בתחילת השבוע, הבהיר באמצעות ההודעה הרשמית של יעקב שחר כי הוא מעוניין שגיא לוזון יישאר בתפקידו. ההודעה של בעלי הירוקים הגיעה בעקבות הדיווחים לפיהם הנק פרייז'ר יצטרף לאלאך בכפר גלים בקרוב.

היום (רביעי) בחר מאמן ויטסה, שמחזיק ביחסים קרובים עם אלאך, להתייחס לעתידו: "אני לא יודע מה המדיניות של ויטסה לגביי. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה, וממה שאני מבין מראשי המועדון הם ידברו על העתיד שלי רק בסיום החורף".

פרייז'ר הפתיע: "אני לא מודאג, מה שחשוב לי כרגע זה לעמוד על הקווים ולעזור לשחקנים שלי. יש לנו אתגרים שמחכים לנו בהמשך העונה. אני כבר לא בחור צעיר כמו פעם, ויש דברים שקורים במועדון שאני פחות אוהב, אבל בוא נחכה ונראה".

על התפקיד החדש של אלאך והשמועות אודות הגעה למכבי חיפה: "אני לא אוהב לדבר על דברים כאלה. אני כרגע כאן, הדברים האלה לא נוגעים לי בזמן הזה. אני בטוח שהדיבורים על קשר ביני לבין מו מעניינים ומרגשים אתכם יותר מאשר אותי". 

מחכים לו? שחר ואלאך (האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי