אנחת רווחה בסכנין: מוגרבי צפוי לשחק מול הפועל אשקלון

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

הקשר, שנפגע מול מכבי חיפה, עבר בדיקה שקבעה כי הוא סובל ממתיחה בלבד . בסכנין בחרו שלא לערוך משחקי אימון במהלך הפגרה מחשש לפציעות נוספות

(גודל טקסט)
אנחת רווחה נרשמה בבני סכנין אחרי הבדיקה של פיראס מוגרבי, שקבעה כי הקשר סובל ממתיחה בלבד. מוגרבי, שנפגע ב-2:0 מול מכבי חיפה במחזור האחרון, עבר אתמול (רביעי) בדיקת אולטרסאונד שקבעה כי הוא אינו סובל מקרע. לכן, הקשר ינוח במשך עשרה ימים והוא צפוי לעמוד לרשותו של פליקס נעים מול הפועל אשקלון. במועדון הסבירו: "היו לנו חששות גדולים מהפציעה של פיראס, הוא אחד השחקנים החשובים בסגל".


גם חאלד חלאיילה, שסובל מחבלה בלבד, ישוב לאימונם כבר בשבוע הבא. לעומתו, עלאא אבו סלאח יעבור בדיקת MRI בשבוע הבא, שתכריע מה חומרת הפגיעה אחרי שהוא נפגע באימון המסכם לקראת מכבי חיפה. מצבו של הבלם מעורר דאגה בקבוצה וקיימת פסימיות לגבי שיתופו מול אשקלון.



בינתיים, סכנין תנוח במהלך סוף השבוע כאשר בתחילת השבוע היא תשוב לאימונים. בקבוצה בחרו שלא לערוך משחק אימון במהלך הפגרה מחשש כי הוא עשוי להוביל לפציעות נוספות. "חוסר המזל שאנחנו סובלים ממנו גורם לחשוש מכל מגע ונגיעה. אם נוכל להקטין את הסיכוי שדבר כזה יקרה, זה יהיה לטובתנו", סיכמו.  


בסכנין נרגעו. מוגרבי (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי