במכבי ת"א שוקלים מחדש את החתמת ליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | דני מרון

במועדון לא מוכנים לשלם יותר מ-600 אלף יורו על קשר ברוז' וחוששים שהמהלך גם יפגע בהתקדמות של אור דסה. בקריית שלום מאמינים כי הקבוצה זקוקה יותר לקשר אחורי בדמות אלמוג כהן או עלי מוחמד

(גודל טקסט)

 במכבי תל אביב שוקלים מחדש את צירופו של ליאור רפאלוב בחלון ההעברות בינואר. למהלך הזה של הצהובים שתי סיבות: המחיר והשתלבותו המפתיעה והמצוינת של הקשר הצעיר אור דסה בהרכב.

בעוד בקריית שלום ממתינים למהלך מצדו של דודו דהאן, סוכנו של רפאלוב, טוענים במועדון כי המחיר שהציעו בקיץ האחרון עבור קשר פ.צ. ברוז' למעלה משני מיליון יורו כבר לא רלוונטי. כעת מוכנים הצהובים לשלם על רפאלוב, שכלל לא נכלל יותר בתכניות של המועדון הבלגי, עד 600 אלף יורו. גם היחסים הרעועים בין שני המועדונים בעקבות נפילת עסקת טל בן חיים עשויים להקשות. עם זאת, החוזה שהוצע לקשר הנבחרת בקיץ נשאר בתוקף.

אלא שלא כולם בקריית שלום מתלהבים מהרצון של ג'ורדי קרויף להנחית את רפאלוב. גורם בסביבת המועדון: "הגעתו של רפאלוב תפגע בדסה שמשחק אף הוא באגף ימין ההתקפי". עוד אומרים במכבי תל אביב כי הקבוצה זקוקה קודם כל לקשר אחורי ולכן עדיף להתרכז בהחתמתם של עלי מוחמד ממכבי נתניה או אלמוג כהן מאינגולשטאט וכמו כן להשלים את החתמתו של גדי קינדה, קשר אשדוד, לעונה הבאה.


אור דסה. רפאלוב יפריע לו (דני מרון)

ובעניין אחר. שחקני מכבי ישובו להתאמן ביום שני. ביום חמישי יתקיים משחק אימון נגד מכבי נתניה בו אמור להשתתף הקשר איל גולסה, אשר החלים מפציעה ממושכת בברך. לא ברור אם במשחק האימון ישתתף גם אור דסה בגלל שביום שלישי צפוי לו משחק הנבחרת הצעירה נגד גרמניה. במכבי תל אביב מקווים כי אחיו, המגן אלי דסה והקשר הספרדי חוסה רודריגס יהיו בסגל למשחק הליגה במחזור הבא נגד הפועל חיפה שיתקיים בסוף החודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי