קריית שמונה: "נחמיאס לא יעזוב, יתחרה בקוויאר ובדיניז"

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: סוכנות ג'יני

החופשה שהוענקה לשחקנים הסתיימה וההמתנה כעת היא לשובם של הזרים. במועדון הופתעו מהביקורת נגד אמיר נאסר, בלם הנבחרת הצעירה שכבש בקוסובו זוכה למחמאות

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר חופשה ארוכה בסוף השבוע ובמועדון מצפים לשובם של השחקנים הזרים, כמו הבלם קרלוס קוויאר, הקשר אפונסו טיירה והחלוץ נייג'ל האסלביינק. מי שעדיין לא יחזרו לאימונים הם שחקני הנבחרת הצעירה אמיר נאסר, שון וייסמן ועידן נחמיאס.

בקבוצה שיבחו את הבלם הצעיר עידן נחמיאס, שהרשים במשחק הנבחרת בקוסובו לא רק בחלק ההגנתי, אלא גם בחלק ההתקפי כאשר כבש שער. "מדובר בבלם שגדל כאן ונחשב לאחת הכישרונות הגדולים שגדלו כאן בשנים האחרונות", אמרו במועדון והוסיפו לגבי עתידו, "כרגע אין כל כוונה להשאילו או לשחררו והבלם צפוי לתת תחרות לבלמי ההרכב כמו קרלוס קוויאר ומרקוס דיניז".

עם זאת, במועדון הופתעו מהביקורת מצד אנשי הנבחרת הצעירה על כך שנאסר התלונן על פציעה ולא היה חלק מהסגל מול קוסובו. במועדון הצפוני אמרו בנושא: "מדובר בהאשמות מגוחכות כי הרי מיד אחרי שהוא נפצע מול אשקלון הוא נסע למפגש עם הנבחרת והם החליטו שהוא לא יטוס". במועדון מאמינים כי נאסר יהיה כשיר למשחק הליגה הבא מול בני יהודה.


קוויאר ונאסר. במועדון הופתעו, השניים יפתחו ביחד בשבוע הבא? (לירון מולדובן)

בינתיים, במועדון ממשיכים לשבח את הצוות המקצועי ומאמינים כי כבר לאחר הפגרה בקריית שמונה ייראו שיפור בחלק ההתקפי. "אין ספק שיש לנו את אחת ההגנות הטובות בליגה ואחרי הפגרה כולם ייראו שיש לנו גם התקפה מצוינת", אמרו בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי