הפסיקה בבוררות מול דיא סבע צפויה להינתן בינואר

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הקביעה הסופית בהליך של טוברוק מול מכבי נתניה בנוגע לחלוץ תגיע לקראת חלון ההעברות. כ-7,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק הקרוב מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

לאחר סוף שבוע שנוצל בעיקר למנוחה ולנסיעות של שחקני הקבוצה לחו"ל, מכבי נתניה תחל השבוע בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת בעוד כשבועיים, בבית מול מכבי חיפה.

הבורר תגר עמיאל ביקש מראשי טוברוק להגיש סיכומים חדשים בשל בקשתו למספר תיקונים משפטיים ורק לאחר מכן תגיש מכבי נתניה את סיכומיה. בכל אופן, גורם המעורב בבוררות מעריך שתוך חודשיים פחות או יותר (באיזור חודש ינואר) תינתן הפסיקה שתקבע את הסכום אותו תשלם נתניה לטוברוק.

בינתיים, אוהדי נתניה מסתערים על הכרטיסים כאשר קצת פחות מ-4,000 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק, זאת בנוסף ל-3,100 מנויים שיש לקבוצה. שבועיים למשחק ו-כ-7,000 אוהדי נתניה הבטיחו מקומם, כאשר בקבוצה מאמינים שהאיצטדיון יהיה מלא לחלוטין.


גלזר. בנתניה מרוצים מהיכולת (דני מרון)

בקבוצה היו שבעי רצון מהופעתו של דן גלזר בנבחרת הצעירה מול קוסובו, לאחר שרק החלים מפציעה לפני כשבועיים וכבר חזר לכושר משחק מלא, כאשר גם אביב אברהם היה חלק מהסגל. לקראת המשחק מול חיפה, לצוות המאמנים דראפיץ' וברדה כאב ראש חיובי, כאשר גולן אלקסלסי, מילא את מקומו של דני עמוס בהצלחה ועל הצוות יהיה להכריע מי מבין שני השוערים יפתח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי