אודו: "לא מתחרט שהגעתי לבני סכנין, אני כמו מלך פה"

אקפאן אודו
אקפאן אודו | מסך

השוער הצעיר שזכה עם ניגריה באליפות העולם עד גיל 17, שמשחק העונה בקבוצת הנוער, התראיין במולדתו וסיפר: "שמרתי על שער נקי מול הפועל ב"ש ואני גאה בכך. אני האפריקאי היחיד פה, ישראל מקום מאוד ידידותי"

(גודל טקסט)

 לא רבים מכם בוודאי יודעים על כך שבקבוצת הנוער של בני סכנין משחק שוער זר, אבל בניגריה דווקא עוקבים מקרוב אחר התפתחותו של אקפאן אודו, שבקיץ האחרון חתם בקבוצה אחרי שסייע לניגריה לזכות בגביע העולם עד גיל 17 החמישי שלה.

כעת אודו לא נמנה על אחת מנבחרות ניגריה וכדי להתקדם בקריירה ולשוב ולייצג את ה"סופר איגלס", הוא בחר בקיץ האחרון בבני סכנין כתחנה הבאה שלו – אחרי שראה בין השאר את וינסנט אניימה (בני יהודה, הפועל ת"א, מכבי ת"א) ודלה איינוגבה (בני יהודה וכיום בהפועל אשקלון) מצליחים בישראל וזוכים בחולצת ההרכב בנבחרת.

"אני האפריקאי היחיד בכל העיר סכנין ואני חושב שאני המלך פה", המשיך אודו, "ההרגשה טובה, ישראל מקום מאוד ידידותי ואוהבים בו מאוד אפריקאים, במיוחד ניגרים. היו לי כל כך הרבה הצעות אחרי המונדיאל, אבל לא כאלה רשמיות. אני אוהב את המועדון ואת השחקנים, קיבלו אותי בזרועות פתוחות ואני לא מתחרט לרגע על שהגעתי לסכנין".

על הבחירה בישראל אמר השוער הצעיר: "זה המקום הטוב ביותר עבורי להתחיל. חתמתי על חוזה לשלוש שנים ואני משחק העונה בקבוצת הנוער, ערכתי את הבכורה בתחילת נובמבר ושמרתי על שער נקי מול הפועל באר שבע. הרגשתי טוב, כי הפועל ב"ש קבוצה מאוד טובה שקשה לשחק נגדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי