טביב ואוחנה זומנו לפגישה בהתאחדות ביום רביעי

אלי טביב ואלי אוחנה
אלי טביב ואלי אוחנה | עדי אבישי

הקבוצה מהבירה בצרות? הבעלים ונציגו יגיעו ביום רביעי לפגישה בהתאחדות, שמטרתה לבדוק את מידת מעורבותו של טביב בניהול השוטף של המועדון. לא ברור אם עיני יגיע לפגישה, חסון עשוי להיות נוכח

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב ונציגו במועדון אלי אוחנה, זומנו לפגישה שתתקיים ביום רביעי הקרוב, בהתאחדות לכדורגל, במטרה לבדוק מהי מידת מעורבותו של טביב, בניהול השוטף של המועדון. בפגישה צפויים להיות נוכחים מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר וכן היועץ המשפטי עורך הדין עמית פינס. ייתכן שגם מנכ"ל המנהלת אורן חסון יגיע לפגישה ובשלב זה, לא ברור, אם יושב ראש ההתאחדות עופר עיני יגיע גם הוא, כאשר ההערכה היא שלא. 

כזכור, עוד במהלך הקיץ,  אסרו בוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל על טביב, לנהל בפועל את ענייני המועדון ולכן מינה האחרון את אלי אוחנה להיות נציגו בפועל בכל דבר ועניין הקשורים לניהולה של בית"ר ירושלים, כאשר טביב נותר הבעלים בפועל והוא גם זה שהפקיד את הערבויות בבקרת התקציבים. טביב צפוי לטעון שאוחנה הוא זה שמנהל את בית"ר ושאין כל דופי או בעייתיות בהתנהלות השניים במועדון. 

בפן המקצועי, יחזרו מחר שחקני הקבוצה לאימונים, אחרי ארבעה ימי חופשה שקיבלו מהקבוצה. מרבית השחקנים ניצלו את הפגרה וטסו לחופשות קצרות מעבר לים, כאשר גם הזרים המריאו לחופשות מולדת לבקר את משפחותיהם.

בהתאחדות רוצים הבהרות. טביב ואוחנה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי