אלאך לשחקנים: "רוצה להרגיש אתכם משחקים כדורגל"

מו אלאך, גיא לוזון
מו אלאך, גיא לוזון | אתר רשמי

שחר הציג את המנהל המקצועי של מכבי חיפה, שהצהיר: "באתי לנצח. בחרתי לבוא לישראל כיוון שהרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות". אלאך צפוי לצרף אלניסט וסקאוט, בקבוצה נחושים לקיים שני משחקי אימון עבור בוזגלו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה יצאה לעידן חדש תחת מו אלאך. המנהל המקצועי, שנחת אתמול (ראשון) בישראל וערך שיחה עם גיא לוזון, הגיע היום למחנה האימון של הירוקים בכפר גלים. האימון הראשון של הקבוצה יהיה חזרה לשגרה אחרי הפגרה כאשר אלאך יהיה חלק בלתי נפרד מהמחנה והוא יצפה מקרוב מאחורי שיטות האימון של הצוות המקצועי. במהלך המחנה, גם השחקנים יפגשו לראשונה את המנהל המקצועי, שיערוך מספר שיחות עם הצוות המקצועי לגבי תוכנית העבודה שלהם למחנה האימונים והתקופה הקרובה. 


נשיא המועדון יעקב שחר הציג לשחקנים את אלאך. המנהל המקצועי פתח את דברים ואמר לצוות: "חשובה לי המשפחתיות, האווירה והמקצועיות. באתי לנצח ולהצליח. אני לא רוצה לראות אתכם משחקים כדורגל, אלא להרגיש אתכם משחקים כדורגל. בחרתי לבוא לישראל כיוון שהרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות. אני מודה לשחר על השיחות ועל ההבנה. אנחנו רואים עין בעין את הדרך המשותפת שנעבור ביחד".



במועדון סיפרו כי במהלך השבועיים האחרונים צפה אלאך בכול משחקי הקבוצה מפתיחת עונה וקיבל את הנתונים הסטטיסטיים. "מו רצה לבדוק מה נותן כל שחקן בכול משחק ובכול אימון. מי שמכיר אותו יודע שעד שהוא לא יסיים בדיקה קפדנית על כל אחד, הוא לא יבצע שינויים משמעותיים. המבחן של השחקנים לא פחות גדול מהמבחן של לוזון", הסבירו. במקביל, בסביבתו של ההולנדי טענו כי המצטרפים הראשונים למכבי חיפה יהיו סקאוט ואנליסט, אותם יבחר אלאך, כחלק מההכנות שלו לקראת חודש ינואר והעונה הבאה. 


במכבי חיפה מתכננים לערוך עד המשחק מול מכבי נתניה, שני משחקי אימון. השבוע הכוונה היא לקיים משחק מול קבוצה מליגת העל ובשבוע הבא מול קבוצה מהליגה הלאומית כאשר המטרה המרכזית של צמד המשחקים היא להעניק דקות משחק למאור בוזגלו, לקראת הבכורה המחודשת שלו בירוק.



לראשונה ביחד. אלאך ולוזון (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי