בסגל חסר ובלי מגרש אימונים: כך נערכת עכו למשחק בב"ש

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | מאור אלקסלסי

במועדון מנסים להתכונן למפגש הדחוי בשבת מול האלופה (20:15, ישיר בספורט2), אך מחפשים מגרש אימונים לסוף השבוע ונראה כי יתאמנו או בג'וליס או בעתלית. חלוץ ניגרי הגיע להיבחן בהמלצתו של סטנצ'ו

(גודל טקסט)

הפועל עכו ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הדחוי מול הפועל באר שבע בשבת הקרובה (20:15, ישיר בספורט2), אבל נראה כי ההכנות של הקבוצה רחוקות מלהיות מושלמות. הקבוצה אינה מתאמנת בסגל מלא כאשר הבלם עמית ביטון והקשר גבי קניקובסקי נמצאים עם הנבחרת הצעירה ויצטרפו לאימוני עכו רק ביום רביעי וגם הם יעשו רק אימון שחרור ולמעשה יהיו לרשות המאמן אלדד שביט רק לשני אימונים לקראת המשחק.

דבר נוסף שמפריע להכנות של הצפוניים לקראת המפגש מול האלופה זאת העובדה כי בקבוצה טרם יודעים היכן יתאמנו בימים חמישי ושישי. האצטדיון העירוני בעכו ומגרש האימונים נמצאים בשזרוע ובשבוע האחרון הקבוצה התאמנה בג'דיידה, אך מיום רביעי גם המגרש הזה צפוי לעבור שזרוע ובמועדון מחפשים מגרש חילופי ובין האופציות נמצאים המגרשים בג'וליס ובעתלית ונראה כי הקבוצה תצטרך לנדוד לאחד משני המגרשים האלה לאימונים מסכמים לפני משחק. "אין ספק שזו לא ההכנה האידיאלית, כאשר גם תנאי המגרש מתאימים יותר לליגות א' או ב', אבל זה מה יש וננסה להגיע מוכנים", אמר הבוקר אחד משחקני עכו.

בקבוצה החלו לבחון אתמול חלוץ ניגרי צעיר בשם עבדולאי. מדובר בחלוץ צעיר שהגיע בתיווכו של המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו והחלוץ ייבחן עד שבוע הבא. בעכו מספרים על כישרון צעיר שיכול לחתום למספר שנים. גם הקשר פיטר הופ שמתאמן כשבועיים בקבוצה ממשיך להיבחן וטרם ברור מתי תתקבל ההחלטה הסופית לגבי עתידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי