מאבוקה בספק למכבי נתניה, רמי גרשון לא סובל משבר

רמי גרשון
רמי גרשון | .

במכבי חיפה שיבחו את מו אלאך: "רואים שהוא לא חושש להחליט" ועדכנו לגבי מצב הפצועים: הבלם עבר צילום, המגן עלול להיעדר ואופיר מזרחי צפוי לשוב רק בעוד כשלושה שבועות. המועדון הרחיק שישה אוהדים לצמיתות

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תמשיך הבוקר (שלישי) במחנה האימונים הסגור והקצר שלה בכפר גלים שנכנס ליומו השלישי. אתמול ערכו השחקנים היכרות ראשונה עם המנהל הטכני מו אלאך ושמעו את ההולנדי לראשונה.


השחקנים מבינים כי זהו המבחן שלהם ומדובר במבחן מיידי. העובדה שאלאך צפוי להיות בכל אימון ולבטח במשחקים, משמעותה שהתרומה שלהם צריכה להיות משמעותית בכל פרמטר על כר הדשא. "יש הרגשה חדשה וחיובית ואין ספק שהגיע מקצוען שלא חושש לבצע החלטות משמעותיות בכל רגע. כולנו מבינים כי מי שלא יהיה טוב ולא ישקיע, יכול למצוא את עצמו כבר בעוד חודשיים מחוץ לקבוצה", אמר הבוקר אחד השחקנים. אלאך עצמו ערך אתמול מספר שיחות עם אנשי הצוות המנהלי במועדון, אך במשך דקות ארוכות צפה באימון. גם היום צפוי אלאך לצפות באימוני הקבוצה מקרוב.




האימון אתמול חולק לאימון כוח ולאחר מכן נערך משחקון פנימי. גם בסביבתו של אלאך הבהירו כי אם האחרון ירגיש כי הקבוצה חייבת שינוי מיידי, הוא לא יהסס לבצע אותו. "אלאך לומד את הקבוצה, אבל אם הוא ירגיש כי דרוש שינוי, הוא יבצע אותו", אמרו בסביבתו של המנהל הספורטיבי. בקבוצה מחכים לחזרתם של שחקני הנבחרות וביניהם הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב ששיחק אתמול 90 דקות במשחק הידידות של נבחרתו מול ערב הסעודית.



אלאך ולוזון באימון. המנהל הטכני צופה מקרוב בשלב זה (אתר רשמי)


גם שחקני נבחרת הצעירה, עומרי גלזר, רז מאיר ומוחמד עוואד שישחקו הערב מול נבחרת גרמניה, יצטרפו מחר למחנה. החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שישחק מחר את המשחק השני בפלייאוף העלייה למונדיאל מול הונדורס צפוי לחזור לישראל לקראת סוף השבוע. הקשר אופיר מזרחי ערך אימונים אישיים בצד וההערכה כי השחקן יוכל להיות חלק מסגל הקבוצה למשחק הדרבי מול הפועל חיפה בעוד שבועיים. מזרחי אף ציין בחשבון האינסטגרם האישי: "חזרה לשגרה. עובדים קשה והפנים לדרבי". בשעות הערב השתתפו אתמול שחקני הקבוצה והמנכ"ל אסף בן דב באירוע ההשקה של הסדרה 'הבוזלגוס', בה מככב שחקן הקבוצה מאור בוזגלו.


מאוחר יותר, הוציאו הירוקים הודעה רשמית לגבי מצבם של הפצועים. לפי ההודעה ארנסט מאבוקה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא עדיין בספק לקראת המפגש הקרוב מול מכבי נתניה. רמי גרשון, שסובל מחבלה, עבר צילום שקבע כי הוא אינו סובל משבר והוא ממשיך להתאמן כרגיל. ומה לגבי שחקני הקישור? שלומי אזולאי ממשיך בשיקום שלו, נטע לביא לא זקוק לניתוח והוא ייעדר כשמונה שבועות. אופיר מזרחי צפוי לשוב למגרשים בעוד כשלושה שבועות. 

 

do not miss your chance to blow This opportunity comes once in a lifetime … חזרה לשגרה , מחנה אימונים עם הקבוצה . עובד קשה , עם הפנים לדרבי! #OM8 #MHFC #donotstop #workhard

A post shared by ofirmizrachi (@ofirmizrachi) on



בתוך כך, הודיע המועדון שבשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, נעצרו לא פחות משישה אוהדים שהשתמשו באמצעים פירוטכניים והורחקו לצמיתות. לפי ההודעה, הקבוצה הפעילה את כל האמצעים הטכנולוגיים שברשותה, על מנת לתפוס את מפעילי הפירוטכניקה והצליחה. מהמשחק האחרון מול בני סכנין זוהו, נעצרו והורחקו שלושה אוהדים, מהמשחק מול עירוני קריית שמונה אחד ומהמשחק מול בית"ר ירושלים שניים.

 "במכבי חיפה נחושים למגר את תופעת האלימות ממשחקי הקבוצה", נמסר מהירוקים. "כל השותפים למעשי האלימות והפרות הסדר, יורחקו ממשחקי הקבוצה לצמיתות לא יוכלו לרכוש מנוי ובטח לא כרטיס למשחקי הקבוצה. בימים אלו שוקדים עורכי הדין של הקבוצה, בהכנת כתבי תביעה חסרי תקדים נגד המעורבים, אשר הסבו נזקים גדולים למועדון ולתדמיתו, הוצאות אבטחה אסטרונומיות ונזק תדמיתי אדיר. אנו משוכנעים ונחושים להצליח במשימה זו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי