ליאור לוי לא יצטרף לאשקלון, בריהון יחליף את איילה?

בריהון
יעקב בריהון | דני מרון

המגן מאס בסחבת מולו והחליט שלא להתייצב יותר לאימוני הקבוצה, קשר בית"ר ירושלים מבוקש על ידי יובל נעים כדי להחליף את הכוכב שגמר את העונה. הקבוצה נכנעה 4:3 לבית"ר ת"א/רמלה במשחק אימון

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון, שמנסה לחזק את הסגל בזמן פגרת השזרוע, לא תצרף בסופו של דבר את המגן ליאור לוי. האחרון, שבקבוצה רצו לצרפו, מאס בסחבת והחליט שלא להגיע יותר לאימוני הקבוצה.

כזכור, באשקלון רצו לצרף את המגן, אך בעיות תקציביות מנעו זאת מהם. כעת יאלצו בקבוצה למצוא שם אחר שיגיע כמחליפו של אלעד גבאי, שגמר את העונה. 

בקבוצה מחפשים בנוסף מישהו שימלא את מקומו של טל איילה, שגם הוא סיים את העונה כידוע. אחד השחקנים המועדפים על יובל נעים הוא יעקב בריהון מבית"ר ירושלים. יחד עם זאת, לאור יכולתו הלא מזהירה של יוסיפ איבנצ'יץ', לא מן הנמנע שהוא ישוחרר בינואר ויפנה מקום במצבת הזרים.


איילה מפונה מכר הדשא. בריהון יחליפו מינואר? (לירון מולדובן)

בנושא אחר, הקבוצה נכנעה היום (שלישי) 4:3 לבית"ר תל אביב/רמלה במשחק אימון שנערך באשקלון. את השערים לאשקלון, שבשבוע שעברה סיימה ב-2:2 עם הפועל רמת גן במשחק אימון, כבשו רמזי ספורי, שליאל אוזן (שחקן נוער) ואיבנצ'יץ' – שיקווה שהשער יעלה בקצת את מניותיו. לאורחים כבשו בן מייזן, יוג'ין אנשה, דור נחמני וסוהיל ארמלי.

הרכב הפועל אשקלון במשחק: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', שי חדד, מושיקו לוגסי, מילאן סמילאניץ', רודי חדד, רמזי ספורי, גודנס אג'אי, שרון גורמזנו. כן שותפו: אוראל פינייה, אור פחימה, ליאור חדריאן, יוסף אליעזר, שון מלכה, עודד גביש, ירדן אבוחצירה, יוסיף איבנצ'יץ', טל מכלוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי