הפועל רעננה הודיעה רשמית על שחרורו של פורצ'ה

פורצ'ה
פורצ'ה | דני מרון

הקשר הרומני, שרשם שש הופעות בלבד בליגת העל, סיים את דרכו במועדון בעקבות החתמת עמנואל מאיוקה. תומר סוויסה ממשיך להיבחן, ישחק בחמישי מול קטמון

(גודל טקסט)

ראשי הפועל רעננה ומאמן הקבוצה מנחם קורצקי ממשיכים בשינויים בסגל. היום (שלישי) יצאה הודעה רשמית על הפעולה שהייתה באוויר זמן רב – כשבמועדון הודיעו על שחרורו של הקשר הרומני פלורין פורצ'ה.

מעמדו של הרומני היה מעורער כאמור זמן רב, והוא מיעט לקבל דקות משחק. שחרורו היה הכרחי היות ועם החתמתו של עמנואל מאיוקה בסגל הקבוצה היו שבעה זרים, אחד מעל מותר.

פורצ'ה בן ה-26 שותף סך הכל בשישה משחקי ליגה, כשרק שלוש פעמים פתח בהרכב. בסך הכל הוא רשם 308 דקות, כשמול מכבי תל אביב לפני תשעה ימים הוא שותף ל-16 דקות אחרי קרוב לחודש ללא דקות. הוא הגיע בקיץ האחרון מוויטורול הרומנית, במדיה רשם 30 הופעות בעונת 2016/7.


פורצ'ה במעמד החתימה. שש הופעות בליגת העל הספיקו למועדון (אתר רשמי)

בנושא עמנואל מאיוקה, בקבוצה אומנם מייעדים לו מקום בהרכב, אך הזמבי – שלא שיחק באופן סדיר מאז שוחרר מזמלאק המצרית – עדיין חסר כושר משחק. לפיכך, לפחות בשלב ראשון הוא עשוי שלפתוח על הספסל כשג'ורדן פושה, שכבש רק שני שערים מתחילת העונה, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. חלוץ נוסף שעשוי להצטרף הוא תומר סוויסה, שממשיך להיבחן בקבוצה. ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל קטמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי