טביב הודיע לראשי ההתאחדות: אקיים את כל החלטות הוועדה להעברת זכויות

אלי טביב
אלי טביב | אבשלום ששוני

הבעלים של בית"ר ירושלים ואלי אוחנה נכחו בפגישה מיוחדת במהלכה בדקו נבדקה מידת מעורבותו של טביב בניהול השוטף של המועדון

(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ונציגו אלי אוחנה השתתפו היום (רביעי) בישיבה מיוחדת בהתאחדות לכדורגל, שמטרתה הייתה לבדוק את מידת מעורבותו של טביב בניהול השוטף של המועדון מהבירה.


"בפגישה שנערכה הבוקר במשרדי ההתאחדות לכדורגל בין מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, מנכ"ל מנהלת הליגות ניקולס לב והיועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד עמית פינס לבין הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב ונציג הבעלים אלי אוחנה הובהרו נושאים שונים הקשורים לניהול המועדון ביחס לאמות המידה שקבעו בעניין הוועדה להעברת זכויות ובית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. טביב ואוחנה הדגישו כי יכבדו את כל ההתניות שקבעה הוועדה ויקפידו על קיום ההחלטות בנושא. נציגי ההתאחדות והמנהלת, כמו גם ראשי המועדון, הסכימו כי הדבר נכון וראוי לטובת הכדורגל הישראלי והמוסדות המשפטיים בהם התקבלו ההחלטות האמורות, נכתב בהודעת ההתאחדות.



הפגישה עצמה, התנהלה באווירה טובה, שני הצדדים הבהירו את עמדתם ובסופה של הישיבה לא הוטלו על הבעלים סנקציות כלשהן. במהלכה של הפגישה הבהירו אוחנה וטביב לאנשי ההתאחדות, כי טביב לא מתערב כלל בניהול השוטף של המועדון ואינו לוקח חלק כלשהו בהתנהלות היומיומית של הקבוצה והמועדון כולו. יחד עם זאת, הבהירו אנשי בית"ר, כי ישנה בעיתיות לא קטנה בהחלטה עצמה, שכן טביב כבעלים, חייב בצורה כזו או אחרת להיות קשור להחלטות פיננסיות וכלכליות, כאלה ואחרות שבלעדיהן המועדון אינו יכול להתקיים או להתנהל כלל. גם בהתאחדות הבינו כי החלטת הוועדה בעייתית וקשה מאוד ליישום באופן מלא.


כפי שנכתב בהודעת ההתאחדות, טביב ואוחנה אכן התחייבו לכבד ולמלא את כל ההתניות שקיימות בהחלטת הועדה להעברת זכויות. במהלך הפגישה נאמר מצד ההתאחדות כי הם חשים שיש מקומות בהם טביב מעורב יתר על המידה ומעבר למסוכם בהחלטת הועדה והבעלים התבקש להקפיד ולמלא אחר הפסיקה במלואה.


בתוך כך הגיעה בית"ר ירושלים לדימונה, לקראת משחק הראווה שיתקיים בצהריים, נגד מ.ס דימונה מליגה א', כחלק מפעילות "מחזקים את הפריפריה", שעושה המועדון הירושלמי. בית"ר תהיה אורחת של ראש עיריית דימונה, בני ביטון, שיזם את האירוע ואף צפוי להעניק מתנת הוקרה לנציג הבעלים אלי אוחנה ולשחקן הקבוצה יוסי בניון, יליד העיר שגדל במחלקת הנוער של דימונה והיה אחד מאלה שעזרו לתאם את המשחק עצמו.


אלי טביב. יכבד כל ההחלטה (אבשלום ששוני)
אלי טביב. יכבד כל ההחלטה (אבשלום ששוני)

מי שלא יטול חלק במשחק הוא הקשר עידן ורד, הסובל מבעיה רפואית מבטנו ואף נעדר מהאימונים האחרונים של הקבוצה. בבית"ר מקווים כי ורד שצפוי לקבל מנוחה בימים הקרובים, יהיה כשיר לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע בעוד כשבוע וחצי.



עמית פינס. ההתאחדות הבהירה את עמדתה (אבשלום ששוני)עמית פינס. ההתאחדות הבהירה את עמדתה (אבשלום ששוני) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי