פרסום ראשון: להפועל חיפה חוב עבור חטיב, עלולה לעמוד לדין בפיפ"א

עלי חטיב
עלי חטיב | ערן לוף

הארגון הבהיר למועדון באמצעות מכתב שעליו לשלם כ-600 אלף ש"ח לג'בל מוכאבר, ממנה הגיע הקשר, עד ה-24 בנובמבר. בין העונשים האפשריים: הפחתת נקודות והורדת ליגה. תגובת הקבוצה: "מדובר בטעות טכנית"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם זוכה להצלחה גדולה מתחילת העונה מבחינה מקצועית, אך הקבוצה צפויה להיתקל בבעיה לא פשוטה דווקא בבית הדין של מוסדות פיפ"א. לספורט1 נודע כי במשרדי המועדון התקבל מכתב רשמי מפיפ"א לפיו הקבוצה טרם שילמה את חובותיה שעומדים על סך כ-600 אלף ש"ח כנגד מעברו של שחקנם לשעבר עלי חטיב מקבוצת ג'בל מוכאבר.

לכן, במידה שהמועדון לא ישלם את הסכום הנדרש עד ה-24 בנובמבר, הוא יועמד לדין ב-8 לדצמבר במוסדות פיפ"א ושם עלולה הפועל חיפה לקבל עונש של הורדת נקודות, הורדת ליגה או הפסקת פעילות.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "ההסכם בין הקבוצות נחתם לפני כחודשיים והכסף הועבר לקבוצה הפלסטינית. מדובר בטעות טכנית של פיפ"א וגם עורך דין אמל חינאווי, שמייצג את הקבוצה הפלסטינית, יכול לאשר זאת".

עלי חטיב כזכור עבר להפועל חיפה בינואר 2012, ממנה הגיע מהליגה הפלסטינית בעסקה שבעקבותיה עמדו השחקן והקבוצה לדין בפרשה שכעת שוב בכותרות. כעבור חצי שנה הצטרף למכבי נתניה ובסיום אותה עונה ירד איתה לליגה הלאומית.

ביולי 2013 חתם בהפועל עכו ואמור היה לשחק בשורותיה, אולם במשחק אימון הכה שחקן יריב, הושעה על ידי הקבוצה ושוחרר. הוא המשיך למכבי אחי נצרת, במדיה שיחק שנתיים, ואז ביוני 2015 חזר להפועל חיפה לקדנציה נוספת של חצי שנה בלבד. העונה הוא משחק בהפועל חדרה מהלאומית. 


יואב כץ. עלול לספוג הורדת נקודות (ערן לוף)


המכתב הרשמי מפיפ"א. גם השחקן נושא באחריות לפי הארגון 


המכתב הרשמי מפיפ"א. עונש אפשרי נוסף: הפסקת פעילות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי