מתח בבני סכנין: בדיקות מכריעות לאבו סלאח וחלאיילה

חאלד חלאיילה
חאלד חלאיילה | ערן לוף

בקבוצה קיוו לחזור מהפגרה עם סגל מלא, אך שני השחקנים טרם חזרו לאימונים וייבדקו היום פעם נוספת. לעומת זאת, עידן שמש ומוחמד כליבאת החלימו ויחזרו לשחק מול אשקלון. השחקנים קיבלו חופש עד יום ראשון

(גודל טקסט)

עלאא אבו סלאח וחאלד חלאיילה צפויים לעבור היום (חמישי) בדיקות שיכריעו את המשך הטיפולים, ובבני סכנין מחזיקים אצבעות ששניים יחזרו במהרה. בקבוצה קיוו לקבל בחזרה במהלך הפגרה הארוכה את השחקנים הפצועים כדי להגיע בסגל מלא למשחק מול הפועל אשקלון, אך נראה שהדבר לא יקרה.

הבלם, שנפצע לפני הפגרה ואף גובס בשבוע שעבר ולבסוף החליט להוריד את הגבס, הרגיש כאבים בברכו. אבו סלאח יעבור היום בדיקה אצל רופא מומחה בכדי לברר כיצד להמשיך בטיפולים.

גם מצד חלאיילה אין חדשות טובות, מפני שהקפטן מתקשה לחזור לאימונים בעקבות הפציעה במשחק נגד מכבי חיפה. בבדיקה הראשונית היה נראה כי חלאיילה סובל מחבלה, וגם לאחר שנח כשבוע ימים עדיין הרגיש כי אינו יכול לחזור והיום יעבור בדיקת MRI נוספת. בקבוצה אמרו: "זה פשוט נראה כי הפציעות לא עוזבות אותנו. בלתי אפשרי להתנהל ככה, ולכן הצוות המקצועי דורש חיזוק לסגל".

הבשורה הטובה מגיעה מצדם של החלוצים מוחמד כליבאת ועידן שמש, שחזרו לאימונים מלאים וכשירים למשחק. גם ג'אבר עטאא, שחזר השבוע מטיפולים באיטליה חזר לאימונים, אך טרם ברור אם יהיה בסגל כבר במשחק הקרוב. הקבוצה קיימה אימון אחרון לשבוע הזה, והשחקנים יצאו לחופשה עד יום ראשון.

מוחמד כליבאת. החלים וישחק נגד אשקלון (ערן לוף)
 מוחמד כליבאת. החלים וישחק נגד אשקלון (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי