אופ"א: הדיון בעניין צדק – בהתכנסות הבאה של ועדת המשמעת

אלונה ברקת, שיר צדק
אלונה ברקת, שיר צדק | מאיר אבן חיים

רשמי: בלם הפועל באר שבע שנכשל בבדיקת סמים יופיע בפני ועדת האתיקה והמשמעת בפעם הבאה שתתכנס, ככל הנראה ב-7 בדצמבר. צפו באליניב ברדה מברך "ברכת הגומל" באולם הקונכייה לעיני אלפי אנשים

(גודל טקסט)

נקבע סופית מועד לדיון בעניינו של שיר צדק, כך נמסר בתגובה מטעם דוברות אופ"א. הדיון ייערך בהתכנסות הבאה של ועדת האתיקה והמשמעת, כאשר הארגון סירב לאשר את התאריך המדויק. בלם הפועל באר שבע שבבדיקת שתן שעבר נמצא חוסר אסור מסוג אוקטפמין צפוי לספוג עונש הרחקה.


מאופ"א נמסר לספורט1: "הנושא של צדק לא יעלה לדיון בישיבה הקרובה היום, אלא בישיבה הבאה. התאריך המדויק עדיין לא ידוע". למרות זאת, על פי האתר הרשמי של אופ"א, הוועדה אמורה להתכנס ב-7 בדצמבר.




בעניין אחר, אלפי אנשים התכנסו היום (חמישי) באולם הקונכיה ושמעו את אליניב ברדה קורא ברכת הגומל לאחר שחרורו מבית החולים ומודה לכל הציבור על התמיכה והאהבה שקיבל.


"היה לי נס, זה נס גדול שאני פה, מדבר ומתפקד, אני רוצה להגיד תודה על כל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכולם. תודה גדולה", אמר שחקנה של הפועל באר שבע בהתרגשות.


שיר צדק. הדיון הגורלי מתקרב (מאיר אבן חיים)
שיר צדק. הדיון הגורלי מתקרב (מאיר אבן חיים)


כזכור, ברדה שוחרר מבית החולים סורוקה ביום ראשון האחרון, לאחר שהתמוטט באימון הקבוצה. ההמלצה הרשמית של הרופאים היא שלא יחזור בשבועות הקרובים למגרשים, ועדיין לא ברור האם יחזור לשחק בצורה סדירה.


אליניב ברדה. נס גדול (מאיר אבן חיים)
אליניב ברדה. נס גדול (מאיר אבן חיים) 


קרדיט צילום: בן בודה, וסרמיליה


 

לשים חגורות !

A post shared by Shir Tzedek (@shirtzedek) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי