כפי שפורסם לראשונה: אייל משומר חתם באשקלון עד תום העונה

אייל משומר. זוכה לעדיפות
אייל משומר. זוכה לעדיפות | צילום: עדי אבישי

המגן הוותיק, שלא שיחק מאז ששוחרר מהפועל ת"א בקיץ האחרון, יחליף את אלעד גבאי שכנראה גמר את העונה: "מבין שאני מגיע לבית חם". במועדון מעוניינים לצרף את אופיר קריאף, אך נרתעים מהמחיר

(גודל טקסט)

חדשות נפלאות להפועל אשקלון. רק הבוקר (חמישי) נודע לספורט1 על כך שאייל משומר נמצא על סף סיכום בקבוצה, ואכן הודיע המועדון בשעת ערב מאוחרת על חתימתו של המגן בחוזה עד סיום העונה.

משומר בן ה-34 שיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב שירדה לליגה הלאומית, אך בקיץ שני הצדדים לא סיכמו על הארכת ההתקשרות והשחקן לא שיחק מאז בשום קבוצה. הגעתו לאשקלון התאפשרה בעקבות פציעתו של המגן אלעד גבאי, שקרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה סיים את העונה. המו"מ ארך ממושכות וליאור לוי כבר התאמן וציפו שיחתום, אך המשא ומתן איתו לא צלח ואופציית משומר שוב עלתה והסתיימה בחתימה.

אייל משומר אמר לדוברות הפועל אשקלון במעמד החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף לשורות הפועל אשקלון. כבר מהמשא ומתן עם האנשים שמנהלים את הקבוצה הצלחתי להבין שאני מגיע לבית חם. אני מקווה להשיג יחד עם הפועל אשקלון את מטרות הקבוצה העונה".

משומר יצטרף לאימוני הפועל אשקלון ביום שני, יחד עם שאר שחקני הקבוצה שזכו לחופשה בת ארבעה ימים. כעת באשקלון ינסו להתחזק לפחות בשני שחקנים נוספים לקראת חלון ההעברות בינואר. בימים האחרונים נעשו גישושים ראשונים לצירופו של אופיר קריאף, שחקנה של עירוני קריית שמונה, שמתחילת העונה נמצא מחוץ לסגל של הצפוניים בשל מחלוקות כספיות עם הבעלים איזי שרצקי.

בקבוצה היו רוצים לצרף את קריאף, אך עד שהקשר לא יגיע להסדר כספי עם קריית שמונה על חוזהו לעונה הבאה, יהיה קשה מאוד להחתימו. באשקלון נרתעים מהעלויות הכספיות הגבוהות הכרוכות בעסקה, הנאמדות בכ-180 אלף דולר לעונה. בנוסף, המאמן יובל נעים יחליט בקרוב גם על שחרור אחד הזרים, וינסה לצרף זר חדש לסגל.

אופיר קריאף. ינדוד מהצפון לדרום? (דני מרון)
אופיר קריאף. ינדוד מהצפון לדרום? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי