ורד עבר סדרת בדיקות, בספק גדול לקראת הפועל באר שבע

עידן ורד
עידן ורד | ערן לוף

בבית"ר ירושלים עוקבים בדריכות אחר מצבו של הכוכב ("סובל מבעיה בוושט, יחזור בהדרגה"), שלא התאמן בצורה סדירה כשבועיים. בקבוצה הרגיעו אחרי התיקו המאופס בדימונה: "אין צורך להתרגש יתר על המידה"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים, עוקבים בימים האחרונים בדריכות, אחר מצבו הרפואי של הקשר עידן ורד, שאושפז בימים האחרונים לצורך סדרת בדיקות מקיפה. ורד שלא מתאמן כבר קרוב לשבועיים, סבל בתקופה האחרונה מבעיות במערכת העיכול, דבר שגרם לו לחולשה רבה, בגינה החמיץ אימונים רבים. מדובר בבעיה שמטרידה את ורד כבר מספר שבועות, עוד מלפני הפגרה האחרונה ובפעמים הקודמות שחש כאבים או חולשה, מיהר לשוב לאימונים, כדי להיות חלק מהקבוצה וכדי לא לאבד את מקומו בהרכב.


הפעם הבינו במועדון שיש צורך במנוחה מוחלטת ובאבחון של הבעיה הרפואית, כדי שהמצב לא יוחמר וכדי לנסות ולעזור לשחקן להבריא לחלוטין. בשלב זה לא ברור מתי ישוב ורד לאימונים, וכרגע מסתמן שהוא בספק גדול למשחק הצמרת המסקרן נגד הפועל באר שבע, שיהיה מן הסתם המשחק המרכזי של המחזור הקרוב. למרות שהמשחק יערך רק בעוד עשרה ימים מבינים בצוות המקצועי וגם בצוות הרפואי של המועדון, שהקשר, שרק לאחרונה חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות,  יצטרך מספר ימים כדי לחזור לעצמו אחרי תקופת הבדיקות המקיפה אותה הוא הוא עובר. 



מאוחר יותר, הודיעה הקבוצה באופן רשמי: "אחרי חמישה ימים של אישפוז בבית חולים הדסה עין כרם עידן השתחרר היום. עידן עבר בדיקות רבות, לשמחתנו שללו דברים חמורים.  הוא סובל מבעיה בוושט וטיפול תרופתי בהדרגה יעזור להחלמה, כנראה כי מדובר בסוג של וירוס שיטופל בתרופות".


יחזור לקראת האלופה? ורד (ערן לוף)


בקבוצה עצמה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד באר שבע ואף אחד לא באמת מוטרד מתוצאת התיקו המאופס, במשחק האימון השבוע נגד דימונה מליגה א'. "זה נכון שלא הבקענו, אבל זה היה משחק אימון, שהיה כחלק מאירוע ראווה ואין צורך להתרגש יתר על המידה מהתוצאה. נגיע מוכנים למשחק נגד באר שבע", אמרו במועדון. בבית"ר מרוצים מאוד מקצב מכירת הכרטיסים למשחק נגד האלופה והצפי הוא שלראשונה העונה, אצטדיון טדי יהיה מלא לחלוטין ב-30 אלף צופים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי