וואקמה ואוגו שבו מהמסע המוצלח וצפויים לפתוח מול עכו

וואקמה אוגו
וואקמה אוגו | טוויטר

הכוכבים הניגרים של הפועל באר שבע שבו ארצה ממשחקי הנבחרת מול אלג'יריה וארגנטינה ומיועדים לקבל את חולצת ההרכב במשחק ההשלמה (שבת, 20:30 בספורטHD2). מסתמן שמליקסון וקורהוט ייעדרו

(גודל טקסט)

איכשהו הפכה הפועל עכו למעין קבוצת בת של הפועל באר שבע. חמישה משחקניה צמחו או השתייכו בשנים האחרונות לאדומים מהנגב ואוהדי האלופה מתכוונים לעודד אותם מחר במהלך החימום, כאשר האלופה תארח את משחק ההשלמה במסגרת המחזור השישי (20:30, ישיר בספורטHD2). את מירב תשומת הלב יימשכו המושאלים עמראן אלקרינאווי ועמית ביטון שצפויים לחזור לטרנר בתום העונה. או שלא.

במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול אמר המאמן ברק בכר שאלקרינאווי נתון תחת מעקב ומחר יפקח עליו עין אחד משחקני הקישור האחורי של באר שבע, כנראה דן איינבינדר, כאשר ג'ון אוגו וטוני וואקמה חזרו מהמסע המוצלח עם נבחרת ניגריה ומתוכננים לפתוח גם הם. 

מאור מליקסון צפוי להחמיץ את ההתמודדות בגלל פציעה, בדומה למיחאי קורהוט ו-וובה בראון. לעומתם, המגן אורן ביטון התאושש מהשבר בעצם השוקית ועשוי לרשום דקות ראשונות מאז פציעתו לפני יותר משלושה חודשים. למרות שיתוף הפעולה הפורה ביניהם במחזור שעבר בניצחון על מכבי פתח תקווה, סביר להניח שתומאש פקהארט ובן שהר לא יפתחו יחד, כך שאחד מהם יתיישב על הספסל. החלוץ שיפתח מחר ינוח כנראה במשחק מול לוגאנו במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית ביום חמישי.


וואקמה. ערך הופעת בכורה במדי ניגריה וחזר לב"ש בזמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי