הפועל באר שבע תנסה להאריך את חוזהו של שהר

בן שהר
בן שהר | עדי אבישי

אחרי הצמד ב-1:3 מול הפועל עכו, האלופה תנסה להשאיר את החלוץ, שחוזהו מסתיים בקיץ. טאהא: "מקדיש את הניצחון לברדה, הסרט על היד זה רק בונוס". צרות במרכז ההגנה לבכר לקראת לוגאנו ביום חמישי

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חידשה את ניסיונותיה להחתים את בן שהר על חוזה חדש ואף הגישה לחלוץ הפורה הצעה נדיבה להאריך את חוזהו, שאמור להסתיים בתום העונה. מלך שעריה של האלופה התאושש מוקדם מהצפוי משבר בעצם הבריח וחזר לכבוש בצרורות. בחמשת המשחקים האחרונים כבש שהר חמישה שערים, כולל שער השוויון החשוב נגד סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית. את צמד שעריו אמש (שבת) ב-1:3 על הפועל עכו הקדיש שהר לאליניב ברדה, שהגעתו לאצטדיון טרנר עוררה התרגשות עצומה ביציעים. 

בדקה העשירית רעדו הטריבונות מקריאות העידוד לקפטן שחייו ניצלו בנס לפני שבועיים לאחר שהתמוטט מפגיעת כדור במהלך משחקון פנימי. לפני המשחק הודו האוהדים לדימה טרשצ'נקו, החובש שטיפל ראשון בברדה לפני שבוצעו בו פעולות ההחייאה. עקומת ההתרגשות באצטדיון טיפסה שוב כלפי מעלה לאחר שבאר שבע עלתה ל-1:2. איסאק קואנקה, כובש השער השני, הגיע בריצה למקום מושבו של אליניב, כמה שורות מעל ספסל הקבוצה, ובתנועות ידיים סימן לו שהשער מוקדש לו.

הניצחון על עכו היווה הכנה טובה לקראת המשחק ביום חמישי מול לוגאנו, במסגרת הליגה האירופית, שבו תיאלץ האלופה להסתדר בלי לואי טאהא ומתן אוחיון, צמד הבלמים שהוצבו אמש במרכז ההגנה. בפעם השלישית העונה נכרך סרט הקפטן סביב זרועו של טאהא, שידע להעריך את הבעת האמון בו: "כבוד גדול להיות עם הסרט. הצוות וההנהלה מעריכים אותי, ואני אוהב אותם", אמר טאהא ומיד חידד את הדברים באומרו: "אני מקדיש את הניצחון לברדה שהוא הקפטן האמיתי, וכאשר יחזור יקבל את הסרט כמו מלך. הסרט זה רק בונוס בשבילי".


מלך שערי האלופה. שהר (עדי אבישי) 

משוחרר מפילטרים, תחת השפעת האדרנלין, התייחס קפטן לואי לחוויותיו מהאירוע הקשה שבמהלכו נזדקק ברדה למכות חשמל כדי להתאושש: "אני לא רוצה להתייחס למה שקרה, זה מת כבר, אבל הכי חשוב שהוא איתנו ושחזר בריא ושלם למשפחה. זה ריגש את כולנו". קצין התקשורת, גיל לבנוני, החוויר קלות לפני שצירף ציטוט הולם יותר בשמו של הבלם – "נתנו בשבילו את הלב".

טאהא כבר היה בשוונג. בנימה מבודחת התייחס הבלם שעשה את צעדיו הראשונים בעראבה לגולים שסופגת קבוצתו כמעט בכל משחק: "איך יהיו גולים אם לא יהיו טעויות? וברצינות, לפעמים אתה מאבד ריכוז לשנייה ואז מענישים אותך. נלמד מהטעויות ונמשיך הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי