עוד מהפכה במכבי חיפה: אלאך יבקש לצרף שני זרים בינואר

מו אלאך, גיא לוזון
מו אלאך, גיא לוזון | אתר רשמי

הירוקים יתחילו בהכנות לקראת מכבי נתניה, אך המנהל המקצועי כבר מגבש מסקנות לקראת מועד ההעברות הקרוב בתקווה לחזק את ההגנה והקישור. רוקאביצה יחזור לאימונים, תקווה כי גרשון יחזור לקראת נתניה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר חופשת סוף השבוע ולמעשה תתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. הירוקים עברו פגרה מלאת אירועים כאשר פרט למינויו של מו אלאך, הקבוצה עברה גרם מחנה אימונים של ארבעה ימים ולמעשה המשיכה במסע חזרתו של מאור בוזגלו. האחרון אומנם כבר שיחק מחצית במשחק האימון מול עירוני קריית שמונה, אבל יעלה כנראה מהספסל בשבת. 

היום יחזרו לאימונים גם שחקני הנבחרת הצעירה עומרי גלזר ורז מאיר כמו גם הבולגרי גאורגי קוסטדינוב וגם החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה, שחגג עלייה למונדיאל ברוסיה. רמי גרשון ינסה לחזור לאימונים מלאים ובמועדון מקווים כי יהיה כשיר לחלוטין ויפתח מול נתניה. מי שככל הנראה לא יהיה כשיר הוא המגן ארנסט מאבוקה, שעדיין סובל ממתיחה מהמשחק מול בני סכנין.

בינתיים, אלאך ממשיך לעבוד ונראה כי ימליץ על הבאתם של שני שחקנים זרים כבר בחודש ינואר. המנהל המקצועי צפוי לבקש להביא זרים בעמדות המגן השמאלי והקשר וזאת אם יוחלט שעומרי בן הרוש יוסט לעמדת הבלם על חשבונו של דקל קינן שיעזוב בחודש ינואר לארצות הברית. במכבי חיפה חשבו על מציאת בלם ישראלי והאופציה היחידה היא אדי גוטליב, אבל כרגע האופציה הריאלית היא שבן הרוש כאמור יהפוך לבלם ואלאך יצרף מגן שמאלי.

עמדת נוספת שנראה כי תקבל חיזוק היא עמדת הקשר ובמועדון אף סיפרו כי אלאך כבר מחזיק במספר שמות של מועמדים שמגיעים מהליגה ההולנדית. גיא לוזון ימליץ גם על שחקנים ישראליים דוגמת מרואן קבהא וגם ליאור רפאלוב, אך בקבוצה ציינו כי ההחלטה הסופית תהיה של אלאך. "אם יוחלט להביא חיזוק, אלאך יעדיף להביא זרים אותם הוא מכיר ויוכל להביא אותם לפחות לשנה וחצי", אמרו.

חושבים על חיזוק. אלאך ולוזון (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי