בניון, סאבו ואדגר מתחרים על מקום בהרכב לבאר שבע

יוסי בניון ואיתי שכטר
יוסי בניון ואיתי שכטר | אודי ציטיאט

בן זקן עשוי לעבות את הקישור לקראת המפגש מול האלופה, ובמקרה הזה סיכוייו של אדגר לפתוח גדולים הרבה יותר. לא ברור האם ורד ייכלל בסגל, שמחה במועדון בעקבות מכירת הכרטיסים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
שחקני בית"ר ירושלים שנהנו ממנוחה בסוף השבוע, חזרו הבוקר (ראשון) לאימונים והחל מהיום תגביר הקבוצה את קצב ההכנות לקראת משחק הצמרת נגד הפועל באר שבע במשחק המרכזי של המחזור הקרוב. הקשר עידן ורד, ששוחרר מבית החולים ביום שישי, יקבל מספר ימי מנוחה נוספים, בעקבות הטיפול התרופתי שהוא צריך לקבל. נכון לעכשיו נראה כי נמוכים מאוד הסיכויים שורד ייכלל בסגל למשחק והשבוע יתברר מי יתפוס את מקומו בהרכב.


בהנחה שהקשר הברזילאי ז'אורז'יניו יפתח בחלק הקדמי לצידם של חן עזרא ואיתי שכטר, נראה כי תהיה מלחמה גדולה על מקום נוסף בקישור, כאשר המאמן בני בן זקן יצטרך לבחור אחד מבין השלושה, אריק סאבו, פול אדגר ויוסי בניון שישלימו את תמונת ההרכב. במקרה ובן זקן ירצה ללכת על קישור פיזי ומעובה, גדולים סיכוייו של פול אדגר לפתוח לצדם של קלאודמיר פריירה ודוד קלטינס שמקומם במרכז המגרש מובטח. אם יחליט המאמן על הרכב התקפי ויצירתי יותר, ייתכן שבניון יהיה זה שיקבל עדיפות.



במועדון מרוצים מאוד מכמות הכרטיסים שנמכרה עד כה ובימים הקרובים יפתחו גם את היציע הדרומי והצפוני למכירה, בהתאם לדרישות. בבית"ר מעדיפים להקצות את היציע הדרומי (הגדול יותר מהצפוני, ר.ב) עבור האוהדים הירושלמים, אולם אם לא תהיה לכך דרישה מהאוהדים המקומיים, יוקצה הדרומי לאוהדי באר שבע, שצפויים לרכוש את כל כמות הכרטיסים שתוקצה להם למשחק. השבוע יערכו גם ישיבות האבטחה ויוחלט סופית על כמות אנשי השיטור והאבטחה שיהיו במשחק. כבר עתה ברור שבשל העובדה שטדי יהיה מלא, תגדל משמעותית גם כמות המאבטחים שתידרש לניהול האירוע.



מי יפתח? בניון (אודי צטיאט)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי