מצוקת בלמים בסכנין: גנטוס מורחק, אבו סלאח ייעדר כחודש

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

למרות פגרה בת שלושה שבועות נראה כי הפציעות עדיין פוגעת בתוכניות של פליקס נעים. אבו סלאח עבר בדיקה נוספת וימשיך להיעדר. אזולאי ייבדק ובספק לקראת שבת

(גודל טקסט)
בני סכנין פתחה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל אשקלון אבל נראה כי למרות הפגרה הארוכה, דבר לא השתנה במועדון והדאגה סביב מכת הפציעות עדיין משפיעה על הקבוצה. לקראת המשחק הקרוב מול הפועל אשקלון תעמוד הקבוצה בפני מצוקת בלמים כאשר מארון גנטוס שהורחק מול מכבי חיפה ייעדר כמו גם עלאא אבו סלאח שטרם חזר לאימונים ועדיין מרגיש כאבים ובוודאות לא יהיה בסגל במשחק הקרוב. 

הבוקר עבר הבלם עלאא אבו סלאח בדיקה אצל רופא מומחה, במהלכה התברר כי הוא חייב להתחיל עם סדרת זריקות בכדי להנמיך את כמות הבצקת והדלקת בברכו, ובמקביל להתחיל בטיפולי פיזיוטרפיה. ההערכה כי ימשיך להיעדר בין שלוש שבועות לחודש.
 


מי שצפויים לפתוח במרכז ההגנה הם סארי פלאח ואברהם פאס, שצפוי להודיע על פרישה בסיום העונה. בחלק ההתקפי התעודדו במועדון כאשר גם פיראס מוגרבי, שנפצע מול מכבי חיפה, עידן שמש וגם מוחמד כליבאת, שנעדרו בחודש האחרון יחזרו לסגל וחלק מהם אף יפתחו במשחק. עדיין לא ברור אם החלוץ שלומי אזולאי יהיה בסגל כאשר השחקן יעבור מחר בדיקה נוספת ולאחריה תתברר חומרת פציעתו.


במקביל, בהנהלת הקבוצה מקווים כי קהל רב יגיע לעודד את הקבוצה במשחק הקרוב. יושב הראש מוחמד אבו יונס שוחח באימון האחרון של שבוע שעבר עם השחקנים וביקש מהם להעלות רמת היכולת בכדי לנסות ולהחזיר את הקהל הגדול למגרשים. "אם גם נשחק אטרקטיבי וגם נביא תוצאות, אז נוכל להתחיל ולמלא את האצטדיון בעכו", אמרו.




מצוקה בהגנה. נעים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי