ניקוליץ' הזר השישי של רעננה, מאיוקה וסידני לא יכולים להירשם

דה פרייטאס
דה פרייטאס | פייסבוק רשמי

החלוץ הזמבי לא יכול לשחק משום שהקשר הברזילאי כבר מצוי בסגל הקבוצה מהשרון, למרות ששוחרר וחתם באשדוד. מבולבלים? היועץ המשפטי של ההתאחדות יצטרך לפתור את הבעיה או לדחות אותה. המונטנגרי נרשם

(גודל טקסט)

עמנואל מאיוקה, הרכש המדובר והמסקרן של הפועל רעננה, לא יכול להשלים את רישומו בהתאחדות לכדורגל ובמקביל תוקע גם את רישומו של סידני דה פרייטאס במ.ס. אשדוד.

מסתבר שהקשר הברזילאי נרשם בבקרה מטעם רעננה עוד כשהתאמן ונבחן בקבוצה מהשרון כשגיא לוי היה המנג'ר, ולכן אינו יכול להירשם באשדוד. במקביל מאיוקה לא יכול להירשם ברעננה שמחזיקה כבר בשישה זרים – חמישה בסגל שלה ואחד שרשום בבקרה למרות שהיא כבר ויתרה עליו (דה פרייטאס).

כעת מונחת הסתבכות הבירוקרטית הזאת על שולחנו של עו"ד עמית פינס, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל. פינס יצטרך להחליט אם לאפשר בכל זאת את רישומם של מאיוקה ודה פרייטאס או להמתין עוד שישה שבועות עד לפתיחת חלון ההעברות בינואר 2018. כבר מחר (שלישי) ייערך דיון בנושא, לאחר שהפועל רעננה תבהיר הבהרות בנושא. במקביל רשמה הקבוצה בהתאחדות לכדורגל את נמניה ניקוליץ' המונטנגרי כזר השישי שלה.

מ.ס. אשדוד ורעננה, המצויות מתחת לקו האדום, ייפגשו בשבת באצטדיון הי"א ושני השחקנים היו אמורים להיות בסגל. באשדוד מצפים לכ-2,500 צופים במשחק ממנו ייעדר גדי קינדה המוצהב.



מאיוקה. ייאלץ לחכות לבכורה שלו? (אתר רשמי רעננה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי