מגן ניגרי נחת להתרשמות במכבי חיפה, שתאפשר כניסה מיוחדת לנשים

מארבלוס אג'ויה
מארבלוס אג'ויה | אתר רשמי

מארבלוס אג'ויה נחת מוקדם יותר בליווי חלוץ העבר של הירוקים המייצג אותו. בקבוצה ייפרדו מקינן אחרי המשחק מול עכו, בסביבת קוסטדינוב טענו כי לא קיבלו הצעה מקלן. במועדון קיבלו החלטה בעקבות תלונות האוהדות

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (שבת, 20:30 בספורט1) והיום (שלישי) תערוך הקבוצה שני אימונים לפני שמחר יזכו שחקני חיפה ליום חופשי. הבלם רמי גרשון צפוי לחזור לאימונים וההערכה כי יהיה כשיר למשחק בשבת. המגן ארנסט מאבוקה ייעדר ורז מאיר יפתח במקומו. הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב ימשיך לשחק כקשר אחורי.


במהלך היום נחת בישראל מארבלוס אג'ויה, מגן ניגרי בן 18, שהגיע להתרשמות בקבוצת הנוער של המועדון ועשוי להשתלב בעתיד בבוגרים. אג'ויה הגיע בהמלצת חלוץ העבר של הצהובים, איגביני יעקובו, שמייצג אותו ונחת גם הוא בנתב"ג.



בחיפה התייחסו לפרסומים סביב ההתעניינות של קלן הגרמנית בקשר הבולגרי וציינו כי טרם התקבלה הצעה רשמית בנושא. גם בסביבתו של קוסטדינוב אמרו כי הגיעו מספר סקאוטים לעקוב אחר מספר שחקנים בנבחרת בולגריה וגם השחקן עצמו לא קיבל שום הצעה מהקבוצה הגרמנית.


אג'ויה
אג'ויה. ירשים את הירוקים? (מכבי חיפה)


גם אתמול עברו שחקני מכבי חיפה יום ארוך כאשר בשעות הבוקר עברו השחקנים בדיקות שגרתיות, בשעות הצהריים נערך האימון ולאחריו נכנסו השחקנים לאסיפה טקטית של המאמן גיא לוזון. במהלך האסיפה דיבר לוזון על הצדדים החיוביים במערך של נתניה וכיצד אמורים שחקני ההגנה של חיפה לעצור את השלישייה הקטלנית – ערן לוי, דיא סבע ואלחסן קייטה. "כולם מבינים את חשיבות המשחק ובמידה שנדע לעצור את השלישייה הזאת, יהיה לנו הרבה יותר קל ונוכל לחזור הביתה עם שלוש הנקודות", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה.


בנושא אחר, מכבי חיפה כבר מתכוננת לחודש ינואר ובעיקר לעזיבתו של הקפטן דקל קינן. קינן, שחתם על חוזה בקבוצה סינסינטי האמריקאית צפוי להגיע לארה"ב כשבוע ימים לפני משחקי טרום העונה שיחלו ב-13 לינואר. במועדון מעריכים כי משחק הבית מול הפועל עכו במחזור ה-16 יהיה משחקו האחרון של קינן במדי הירוקים ושבוע לאחר מכן יעזוב הבלם את ישראל לקבוצתו החדשה. "צריך לזכור שאנחנו נפרדים לא רק מבלם מצוין שהיה מאוד משמעותי, אלא גם מהקפטן והסמל שלנו", אמרו בכרמל.


אופיר מזרחי, שנעדר בתקופה האחרונה בגלל פציעה, בישר באינסטגרם על כך שהוא עשוי להיות כשיר כבר למשחק מול הפועל חיפה: "אחרי שהייה לא קצרה מחוץ למגרשים, המון עבודה קשה וטיפולים, חוזר בכל הכוח. השבת אחזיק אצבעות לקבוצה והחל משבוע הבא בעזרת השם חוזר לאימונים מלאים לקראת הדרבי".


מאוחר יותר, מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב נפגש היום עם חמש נשים שהיו במשחק הבית האחרון של הקבוצה מול בני סכנין. מדובר באותן נשים שהתלוננו כי הבדיקות הביטחוניות היו לא ראויות כאשר הבדיקות נעשו על גופן בצורה לא ראויה. במהלך הפגישה בה השתתפו גם נציגי חברת האבטחה סיפרו הנשים כי הפגיעה הייתה בעיקר בחיפוש הגופני לעיני כולם ולכן מעתה בכל משחק בית יוקם אוהל אינטימי או שבחיפה יבנו כניסות המיועדות אך ורק לנשים וילדים המקורות בצדדים. בסיום הפגישה סיפרו אותן נשים כי הם יצאו בהרגשה טובה והתרשמו כי גם ראשי חיפה וגם נציגי חברת האבטחה הגיעו מוכנים לפגישה ובמטרה לעזור לנשים להמשיך ולהגיע למגרשים.


 

אחרי שהייה לא קצרה מחוץ למגרשים, המון עבודה קשה וטיפולים, חוזר בכל הכוח. השבת אחזיק אצבעות לקבוצה והחל משבוע הבא בעזרת השם חוזר לאימונים מלאים לקראת הדרבי ! יאללה מכבי..!!! ⚽️ #OM8 #MHFC

A post shared by ofirmizrachi (@ofirmizrachi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי