דיניז שב לישראל ויפתח מול בני יהודה, דוידוב בספק

מרקוס דיניז, נייג'ל האסלביינק
מרקוס דיניז, נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

הבלם קיבל אשרת עבודה ויאייש עם קוויאר את מרכז ההגנה של ק"ש בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט1). הקשר נפצע בכתפו ונטש את האימון, כשהיום יעבור בדיקה שתברר את חומרת הפגיעה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה (18:15, שידור ישיר בספורט1) ובמועדון מקווים להמשיך את היכולת הטובה משני משחקי בית האחרונים מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ומול מכבי חיפה בליגה.

בק"ש גם שיבחו את העבודה במהלך הפגרה ובעיקר הביעו שביעות רצון מהניצחון במשחק אימון מול חיפה בשבוע שעבר. מי שזכו לעיקר השבחים הם שחקני החלק ההתקפי וביניהם שון וייסמן, שנמצא בתמונת ההרכב לקראת שבת. "יש לנו קבוצה טובה והשחקנים עבדו קשה במהלך הפגרה, כעת נצטרך להמשיך את היכולת הטובה גם מול בני יהודה", אמרו בקבוצה.

מי שנמצא בספק למשחק הוא הקשר עידו דוידוב. הקשר נפצע אתמול (שני) בכתפו ונטש את האימון. היום צפוי הקשר לעבור בדיקה בכדי לברר את חומרת פציעתו ובקרית שמונה חוששים כי השחקן לא יהיה כשיר למשחק בשבת.

דיניז
דיניז. יאייש את מרכז ההגנה (מאור אלקסלסי)

הבלם הברזילאי מרקוס דיניז, שהיה מספר ימים באיטליה שם קיבל את אשרת העבודה שלו, חזר לישראל. דיניז צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של קרלוס קוויאר. "יש לנו חלק הגנתי מהטובים בליגה ולראייה ספגנו את כמות השערים הנמוכה בצוותא עם הפועל חיפה" טענו הצפוניים. אנשי המועדון ישתתפו היום בחגיגת ברית המילה של בנו של חיים סילבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי