נריוס ואלסקיס: "רוצה להבקיע העונה 10-15 שערים"

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | דני מרון

החלוץ הליטאי של בני יהודה, שהכריע לזכות קבוצתו את שני משחקיה האחרונים, התראיין לאתר הרשמי וסיפר: "אבוקסיס ראה שאני לא מרים ידיים. הייתי שמח לשחק מול יציעים מלאים"

(גודל טקסט)

לפני כמעט שנה הגיע לישראל החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שבחוזה לעונה וחצי הצטרף לבני יהודה תל אביב ובמהרה הצליח למתג את עצמו כאחד החלוצים הזרים המובילים. היום (רביעי) הוא העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על התקופה הפחות טובה, המטרות להמשך העונה ומחשבותיו לעתיד.

"הייתה לנו תקופה שכל הקבוצה שיחקה פחות טוב ולא היו לי הזדמנויות לכבוש", אמר ואלסקיס על פתיחת העונה, "בזמן האחרון כולנו משתפרים וגם אני. שמח שיש לי שוב אפשרות להבקיע".

ואלסקיס כבש בשני המחזורים האחרונים שערי ניצחון על בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה וכשנשאל על הכיבושים בדקות האחרונות סיפר: "זה ידוע שמי שמבקיע בדקות האחרונות הוא כמו מלך עבור האוהדים, אבל האמת היא שאני לא עושה את זה בכוונה. בכל המשחקים, מהדקה הראשונה, אני מנסה להבקיע. כשיש לי הזדמנות, זה קורה. ברור שאני לא מרגיש טוב כשאני לא כובש, אבל אני עובד קשה, אני מנסה לשפר את עצמי ומחכה להזדמנות הנכונה".

יחסיו עם יוסי אבוקסיס: "המאמן רואה את הכל. אני חושב שאפשר היה לראות את העבודה הקשה שאני נותן, באימונים ועל הדשא. המאמן ראה שאני לא מרים ידיים. אם אתה עובד קשה, בסוף זה משתלם. לפעמים יש משחק לא טוב או תקופה לא טובה ואז דברים משתפרים".


ואלסקיס. זכה לתמיכה מיוסי אבוקסיס (דני מרון)

המטרות להמשך העונה: "אישית הייתי רוצה לסיים את העונה הזו עם 10-15 שערים ועוד חמישה עד שבעה בישולים. זה יהיה מעולה. ככל שנשתפר ונשחק יותר התקפי, יהיו לי יותר הזדמנויות לכבוש. גם מול מכבי פ"ת יכולתי להבקיע, אבל ראיתי שמאוויס צ'יבוטה נמצא בעמדה טובה, אולי קצת יותר חופשי ממני והחלטתי למסור לו. ברור שחלוץ רוצה להבקיע כמה שיותר, אבל יש מצבים שאתה יותר מאושר מזה שאתה יכול לתת מסירה טובה ולאפשר לחבר להבקיע. במקרה הזה המסירה הייתה שווה יותר מאשר עוד גול".

היחס לו הוא מצפה מהאוהדים: "הייתי מבקש מהם שיבואו לצפות במשחקים ויאמינו בנו. אני רוצה לשחק בשביל האוהדים. הייתי שמח לשחק מול יציעים מלאים יותר. זה מכניס מוטיבציה אחרת. גורם לך לרצות לרוץ יותר ולהבקיע יותר רק בשביל הקהל. יכול להיות שאוהדים צריכים לגלות יותר סבלנות כלפינו. כשאתה מבקיע עושים אותך מלך וכשאתה מחמיץ אתה שוב למטה. זה לא פשוט להיות במצב הזה".

הרמה של ליגת העל: "לא רעה. יש לא מעט קבוצות טובות, כמו הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ואחרות. הקבוצות האלה מרימות את הליגה למעלה ומושכות את הקבוצות האחרות. העובדה שיש קבוצות ישראליות שמצליחות באירופה עוזרת לליגה מאוד. מבחינתי הרמה פה טובה. אני אוהב לשחק בישראל ואני מקווה להישאר עוד בליגה הזו".


מרוצה מהרמה של ליגת העל. ואלסקיס מול כחילה (עדי אבישי)

הזכייה בגביע המדינה בעונה שעברה: "זה מדהים מה שעשינו בעונה שעברה. זה מטורף. בטח אחרי שהקבוצה והאוהדים כל כך חיכו לתואר. זה היה וואו. קשה לתאר את ההרגשה. הזכייה עצמה, התגובות של האוהדים. זה היה מדהים".


תכניות להמשך הקריירה
: "קשה לי להאמין שאשאר בכדורגל כמאמן. אני ארצה לעשות משהו אחר, אולי סוכן, אולי סקאוט. אני באמת לא יודע מה אעשה, אבל יש לי עוד שלוש או ארבע שנים כדי להחליט מה יהיה הכיוון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי