המטרה הבאה של אייל סגל: השארתו של ערן לוי

ערן לוי ואלחסן קייטה
ערן לוי ואלחסן קייטה | דני מרון

לפני מכבי חיפה (שבת, 20:00, ספורט1), במכבי נתניה כבר חושבים על השארתו של הקפטן. מנגד, מאור בוזגלו לא צפוי לפתוח בשורות הירוקים, שחקן בקבוצה סיפר: "כולם מבינים שהם במבחן"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ישלימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק החשוב מחר מול מכבי חיפה (שבת, 20:00, ספורט1) כאשר בקבוצה רוצים סוף סוף להשיג ניצחון מול מועדון גדול. שיחת היום אצל השחקנים הייתה הארכת החוזה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לשלוש עונות נוספות: "אייל עשה צעד חכם. סלובו ושי, מעבר לזה שהם מאמנים טובים, הם גם בני אדם שאנחנו אוהבים. הם לא רק מאמנים, אלא גם מלמדים", פרגנו.


לאחר שהבטיח את הישארותם של דראפיץ' וברדה, וסיכם על חוזה חדש עם עלי מוחמד, חוזים אשר בקבוצה מקווים שיחתמו כבר בימים הקרובים, המטרה הבאה של הבעלים אייל סגל תהיה להשאיר את הקפטן ערן לוי ולהציע לו חוזה חדש, לאחר שהשחקן שהצהיר אמש כי יסיים את הקריירה בצהוב, מסיים את חוזהו בתום העונה. 

 



מבחינת ההרכב, מלבד חזרתו של דני עמוס המורחק לשער במקומו של גולן אלקסלסי, לא צפויים שינויים נוספים, כאשר קיימת התלבטות בין ניקו אולסק לדן גלזר, כשלראשון עדיפות. צוות המאמנים לא תרגל את ההרכב באימונים האחרונים, וצפוי לעשות זאת הבוקר. צוות המאמנים ערכו לשחקנים אסיפת וידאו על מכבי חיפה והתמקדו בנקודות החוזק והחולשה של כל שחקן ושחקן.



כאן כדי להישאר? ערן לוי (דני מרון) 


בקבוצה רצו לקיים את האימון היום בווינגייט, שם התאמנה הקבוצה לאחרונה בשל השזרוע במתקן האימונים, אך למרות שהאימון נקבע תחילה לשלוש, לבסוף הוא יתקיים ב-9 במתקן האימונים, אליו תחזור הקבוצה. קצת פחות מ-400 כרטיסים נותרו לאוהדי נתניה, אשר מתכננים מופע עידוד מיוחד. רובם ככולם כרטיסים יקרים יותר לאזור שליד יציע הכבוד. 


שחקן במכבי חיפה: "זה הזמן להראות את העבודה הקשה על הדשא"
מכבי חיפה עברה פגרה ארוכה בה מונה המנהל הספורטיבי מו אלאך והשחקנים עברו מחנה אימונים של ארבעה ימים, כאשר המטרה הייתה לשפר את החסרונות שהביאו לאכזבה בפתיחת העונה. מחר (שבת, 20:00 בספורט1) תצא הקבוצה לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה מול מכבי נתניה, אבל במועדון הירוק מבינים כי אם הקבוצה רוצה להתקרב לצמרת הגבוהה, היא צריכה לנצח משחקים כאלה.



שחקני מכבי חיפה. רגע האמת שלהם הגיע (ערן לוף)


במהלך כל השבוע שוחח המאמן גיא לוזון עם שחקניו על הנקודות החזקות של היהלומים ואף דיבר על שיטת היהלום שכוללת את ערן לוי, דיא סבע ואלחסן קייטה. אתמול במסיבת עיתונאים התייחס המאמן לנתניה וציין: "לכל קבוצה יש נקודות חזקות ונקודות חלשות והתכוננו בהתאם". גם שחקני חיפה מבינים את החשיבות של המשחק הן מבחינת הקהל הירוק והן מבחינת המנהל המקצועי החדש שיצפה בקבוצתו מהיציע. אלאך עקב בשבועיים האחרונים מקרוב אחר ההכנות של הקבוצה במחנה האימונים וכעת ייראה את שחקניו בפעולה במשחק ליגה.


שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "עבדנו קשה בפגרה ועכשיו זה הזמן להראות את זה על כר הדשא. כל אחד מבין שהוא במבחן". מבחינה מקצועית הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס יחזור להרכב לאחר שלא פתח מול סכנין. המגן ארנסט מאבוקה שנפצע לפני הפגרה לא כשיר ולכן רז מאיר יפתח במקומו. בקישור ימשיך גיאורגי קוסטדינוב כקשר אחורי ולצדו ישחקו רועי קהת וגילי ורמוט. בחלק ההתקפי יחזור החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה להרכב על חשבונו של קאיו ואילו עומר דמארי ימשיך בחוד. מאור בוזגלו יפתח על הספסל, אבל צפוי לקבל דקות מרובות במהלך המחצית השנייה.



בוזגלו. עדיין מחוץ להרכב של גיא לוזון (ערן לוף)


מי שנותרו מחוץ לסגל מכבי חיפה למשחק הם החלוץ מוחמד עוואד והבלם הצעיר שי בן דוד, כאשר האחרון כבר הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר לאור מיעוט הדקות להן הוא זוכה לאחרונה.


הרכבים משוערים
מכבי נתניה: 
דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', בן צעירי, ניקו אולסק (דן גלזר), עלי מוחמד, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, אלחסן קייטה.


מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביצה, סינטיהו סלליך ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי