הבלם גונסאלו גודוי מועמד לבית"ר ירושלים. צפו בביצועיו

גונסאלו גודוי
גונסאלו גודוי | מסך

בבירה מחפשים שחקן הגנה מנוסה שיוכל להנהיג את החלק האחורי, שמו של האורוגוואי בן ה-29 המשחק בפרו עלה. שיחק בעיקר במולדתו ובילה עונה בטורקיה. לקראת ב"ש ביום שני: ורד ייעדר, קונטה שב לאימונים ויפתח

(גודל טקסט)

 לצד ההכנות של בית"ר ירושלים לקרב הצמרת הגדול נגד הפועל באר שבע, ביום שני בטדי, עובדים במועדון גם על חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר.

לספורט1 נודע שאחד השחקנים שנמצאים על הכוונת הוא הבלם האורוגוואי גונסאלו גודוי שמשחק באליאנסה לימה מהליגה בפרו ובמדיה אף כבש שלושה שערים ב-34 הופעות.

גודוי בן ה-29 שיחק בשנים האחרונות באורוגוואי, בצ'ילה ובטורקיה וייתכן שישראל תהיה התחנה הבאה בקריירה שלו. בבית"ר מחפשים בלם מנוסה, שיוכל להיות העוגן המרכזי של החוליה האחורית, ישדרג את משחק ההגנה ובנוסף ינהיג את הקבוצה מאחור, דוגמת חסוס רואדה וססאר ארזו, ששיחקו בירה בעונות האחרונות.


השם החם שעל הכוונת בבירה. גונסאלו גודוי (טוויטר)

הקבוצה קיימה היום אימון נוסף לקראת ההתמודדות נגד באר שבע ובקבוצה נשמו לרווחה כאשר הבלם-מגן אנטואן קונטה, שחלה ונעדר ביומיים האחרונים, שב לאימונים וערך אימון מלא, כך שהוא יפתח במשחק הקרוב. במהלך השבוע התלבטו בצוות המקצועי האם לפתוח עם קונטה במרכז ההגנה, כפי שהיה בכל המשחקים האחרונים, או להזיז אותו בחזרה לעמדת המגן הימני ולתת למיקי סירושטיין לפתוח לצדו של טל כחילה במרכז ההגנה. גם בקישור קיימת עדין התלבטות האם לתת לפול אדגר לפתוח לצד קלאודמיר ודוד קלטינס, או לתת לאריק סאבו לפתוח בקישור התקפי יותר. בנוסף, עידן ורד לא התאמן היום וקיבל מנוחה נוספת – כפי שפורסם השבוע בספורט1, הוא לא ייכלל בסגל למשחק

בבית"ר מצפים לכ-25 אלף צופים, בהתאם לקצב מכירת כרטיסים הגבוה בימים האחרונים. מספר מעגלי שיטור ואבטחה יהיו באיזור האצטדיון ביום שני, כדי למנוע חיכוך בין הקהלים משני הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי