צפו בתקציר: 1:2 לבני סכנין על הפועל אשקלון שהסתבכה

סכנין חוגגת
סכנין חוגגת | ערן לוף

פיראס מוגרבי שבר 415 דקות ללא שער למארחת ואף סיים עם צמד והעניק שלוש נקודות. גודנס אג'אי העלה את האורחים ליתרון שנמחק. חכמון התעלם מפנדל לטובת קבוצתו של יובל נעים שגולשת לתחתית

(גודל טקסט)

בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון ושברה בכך בצורת של 415 דקות ללא גול ואף צברה שלוש נקודות בפעם הראשונה מאז המחזור השישי (2:3 על בית"ר ירושלים) בדרבי הנעימים (פליקס מול יובל). האורחים לעומת זאת רשמו משחק שישי ללא ניצחון וכבר מסתכלת למטה לעבר התחתית.

דווקא האורחים נכנסו למשחק יותר טוב מול סכנין המבולבלת, כבשו בצדק משער של גודנס אג'אי אבל במקום לגמור את המשחק במחצית הראשונה ספגו שער שוויון כתוצאה מטעות נוראית של דלה איינוגבה. גם במחצית השנייה היתה אשקלון מסוכנת יותר אבל הרשת זזה דווקא בעבר השני. ומה שהוסיף מלח על הפצעים היתה ההתעלמות של אלי חכמון מנגיעת יד של עלי עותמאן בתוך רחבה. השופט סימן לכך שהנגיעה היתה מחוץ לרחבה והסתפק בכדור חופשי לאורחים.

מנגד חגג פיראס מוגרבי צמד וארבעה שערים העונה, העניק לקבוצתו את שלוש נקודות יקרות והכניס אותה מחדש למאבק על הפלייאוף העליון.

חליאלה. כמה שבסכנין בונים על הניסיון שלו (ערן לוף)
.

הרכבים
בני סכנין:
מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, איהאב גנאים, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי (ישראל זגורי 73)  מוחמד כליבאת (הילאל מוסא 55), לוקאס גאושו (עידן שמש 77).

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שי חדד, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ' (יוסיפ איבנצ'יץ 79), עוז ראלי, מירקו אורמוש, משה לוגסי (סהר בנבנישתי 85), מילאן סמיליאניץ', רמזי ספורי, רודי חדד (שון מלכה 69), גודנס אג'אי.

מהלך המשחק 
דקה 5, 0:1 לאשקלון – ערבוביה ברחבת סכנין, הגנת האורחת קפאה ואג'אי דחק מקרוב פנימה.


אג'אי. שער שני העונה (ערן לוף)

דקה 12 – שוב חור בהגנת סכנין אבל חדד בעט ממצב קורץ שטוח והחוצה. שערו השני של החלוץ הניגרי בליגה.

דקה 15 – חדד טיווח שטוח מ-20 מ' ושוב קצת שמאלה מהמסגרת.


יובל נעים. דרבי הנעימים החל בחיוך והמשיך בענני דאגה (ערן לוף)


דקה 21, 1:1
– הגבהה פשוטה לתיבת החמש, איינוגבה וראלי הפריעו זה לזה והשוער הניגרי הדף ישר למוגרבי שהרשית בקלת. (!) 415 דקות בלי שער הסתיימו. 


סכנין חוגגת בכריעת דשא את השוויון (ערן לוף)

דקה 22 – מתפרצת של סכנין הסתיימה בהדבקת נגיחה של גאושו למסגרת, אבל המשקוף עזר.

דקה 35 – שוב חדד מטווח ושוב הוא לא מוצא את המסגרת.

דקה 51 – סכנין שלחה שחקנים רבים קדימה, אחד מהם ספורי פגע באיינוגבה.


סכנין חוגגת מהפך (ערן לוף)

דקה 58, 1:2 לסכנין – חלאיילה העיר את המשחק מתרדמת עם מסירת עומק נהדר למוגרבי שפרץ לרחבה והפציץ לרשת. יובאנוביץ' רק צפה במהלך ויובל נעים נכנס לעצבים. שער רביעי למוגרבי העונה.


דקה 62
– חור בהגנת סכנין הותיר את לוגסי מול קנדיל אבל קשר אשקלון בעט חלש והשוער קלט.


נעים. התחיל בחיוך, המשיך בעצבים (ערן לוף)


דקה 72
– ספורי פרץ מהאגף הימני עבר שני שחקנים והתקדם על קו הרוחב עד השער לפני שהעביר מסירת רוחב גרועה, היישר לפאס שהשתלט עליו והרחיק את הסכנה.

דקה 85 – שקלון ממשיכה ללחוץ אבל הניסיונות שלה עקרים ומביאים לה לכל היותר כדורי קרן.


דקה 92
– איבנצ'יץ השאיר כדור טוב לספורי שבעט חלש וקנדיל קלט.


דקה 93 –
התנגשות ראשים קשה בין תאמבי לבנבנישתי. שחקני אשקלון חשבו שהיא מכוונת ועל כר הדשא התפתחה מהומה.


התחיל על מי מנוחות נגמר בכמעט תגרת ידיים (ערן לוף)

דקה 96 – כתוצאה מההתנגשות בה נחבש בנבנישתי בראשו והמהומה שפרצה אחרי, הוסיף חכמון עוד שלוש דקות. ספורי פרץ משמאל ועותמאן עצר את מסירת הרוחב שלו ביד בתוך הרחבה. השופט לעומת זאת סבר אחרת ואשקלון לא ניצלה את הכדור החופשי כדי להשוות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי