רוב מאס ההולנדי צפה במשחקה של מכבי חיפה, עשוי להצטרף

רוב מאס
רוב מאס | טוויטר

המאמן (47) הגיע כדי להתרשם מהמועדון הירוק, קיימת אפשרות שיחזור לצוות של אלאך. בוזגלו לאחר ה-1:1 מול מכבי נתניה: "הרגשתי טוב מאוד כשעליתי והייתי שותף לגול". דוס סנטוס ייבדק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

המאמן ההולנדי רוב מאס הגיע הערב (שבת) לאצטדיון בנתניה וצפה בצוותא עם מו אלאך ב-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי נתניה. בקבוצה סיפרו כי בשלב זה הגיע מאס להתרשם מהמועדון ואם אכן יתרשם יחליט אלאך על תפקיד עבור מאס.

ההולנדי בן ה-47 שימש כעוזרו של פטר בוס בוויטסה ארנהיים ואף שימש כמחליפו הזמני לאחר שזה עזב למכבי ת"א. בעונה שעברה שימש כמאמן קאמבור ההולנדית. בעבר גם שימש כעוזר מאמן בוואלוויק.



 "עבדתי קשה בשביל הרגע הזה", הודה מאור בוזגלו  אחרי שרשם דקות ראשונות העונה כשעלה לשחק בקבוצתו החדשה-ישנה מכבי חיפה ב-1:1 מול מכבי נתניה, "אני עדיין צריך לעבוד על התיקולים והביטחון, אבל הרגשתי טוב מאוד והייתי שותף לגול של הקבוצה. עכשיו אנחנו צריכים לאסוף נקודות".

על ההרגשה האישית: "היה כיף. באתי מהאוהדים של נתניה, קיבלתי קבלת פנים יפה וזה הכניס אותי למשחק. כשאני עולה למגרש אני לא שומע ולא מתרגש יותר מידי".

רוב מאס. עשוי להצטרף למכבי חיפה (טוויטר)
רוב מאס. עשוי להצטרף למכבי חיפה (טוויטר)

על היכולת: "ברור שאני עדיין חלוד בכל מיני סיטואציות שהייתי צריך לעשות דברים יותר טוב. אני בונה את הביטחון שלי ואני בטוח שהיכולת תחזור".


על המטרות של חיפה העונה:
"אני חושב שהמטרה בסופו של דבר היא לקחת נקודות. היינו יכולים לנצח ולא עשינו את זה. אין זמן לחשוב, צריך להתוכנן למשחק הבא. מקווים שנתקדם כי אני אנחנו עובדים מאוד קשה".

המאמן גיא לוזון: "טעות שופט, זה מה שהיה חסר בשביל לנצח. זה חלק מהמשחק ואני מקבל את זה. היו הרבה מאוד טובים. נתוני ריצה. הקבוצה הייתה מאוד מחויבת. נתניה מצוינת ואין על כך עוררין". אליסון דוס סנטוס, שהוחלף בדקל קינן, סובל מכיווץ בשריר והוא יעבור בדיקה מחר. 


לוזון. "טעות שופט הפרידו בינינו לניצחון" (דני מררון)

על ההבדל בין המחציות:  "השנייה הייתה טובה מאוד. דקה 80 היה לקלאוס מצב של 100% והוא יכול היה לגמור את הסיפור. אני לוקח מכאן הרבה מאוד דברים טובים. חזרנו מפיגור מול קבוצה מעולה ומאור רשם בכורה. מכבי חיפה הייתה טובה גם מול סכנין. יש מגמה חיובית וצריך להמשיך כך".

על המשך הדרך של חיפה: "בסוף השנה נעשה את הסיכומים. אנחנו צריכים להמשיך להציג את היכולת שהצגנו מול סכנין וכאן הערב במחצית השנייה".

על המנהל המקצועי מו אלאך: "אני נהנה מכל רגע מאז שהוא הגיע למועדון ואני בטוח שאני גם אמשיך ליהנות בעתיד. העבודה שלנו מאוד פורייה".

"כשהמשחק הפך להיות מחוף לחוף, איבדנו את האמצע, כך סיכם סלובודאן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה את המשחק, "לא רצינו להגיע לזה והיינו יכולים להפסיד. לאור איך ששיחקנו, תיקו מספק אותי".


דראפיץ'. "אולי הפגרה פגעה בנו"

ההבדלים בין המחציות: "אי אפשר ללחוץ כשמאבדים כל כך הרבה כדורים. לא היה סדר. לחיפה יש שחקנים מהירים בחלק הקדמי והיינו יכולים להפסיד. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר מדויקים. מאז שאני כאן, שנה וחצי, לא קרה לנו כזו כמות של איבודים. אולי הפגרה פגעה בנו. נקודה מול מכבי חיפה? מסתכלים הלאה".

הקושי מול הגדולות: "יכול להיות, אני לא יודע. גדולות או לא גדולות, זה אולי כך יצא. אני חושב שאם היינו משחקים קצת יותר טוב היינו מנצחים את המשחק הזה. אנחנו בונים את עצמינו ממשחק למשחק ואני מקווה שבעתיד נשחק כדורגל הרבה יותר טוב".

ערן לוי: "במחצית ראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק, אבל היינו פרייארים בכמה וכמה מצבים. לקחנו נקודה ממשחק שהיינו צריכים לנצח ומצד שני הם היו יכולים לנצח. יש הרבה מה לתקן ואני בטוח שסלובו יעשה את זה".


ערן לוי. "היינו פראיירים" (דני מרון)

על שיטת המשחק: "הגענו למצב שאנחנו משחקים פינג פונג. התקפה והגנה מחוף לחוף. איבדנו הרבה כדורים כשרצינו לצאת מהר. לפעמים זה הולך ואנחנו מגיעים למצב שאנחנו מפרקים קבוצה והיום זה הלך קשה. שיחקנו מול קבוצה קשה עם שחקנים מצוינים כוכבים אחד אחד".

על הקהל: "חלק מהעבודה שלנו זה להחזיר את הקהל. כיף לראות את זה כי זה יפה ונותן צבע לכדורגל. אני שמח שזה קורה ואני מקווה שהם גם מאושרים ושימשיכו להגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי