מוגרבי: כולם הבינו את חשיבות המשחק, אבל חייבים המשכיות

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

בבני סכנין היו מרוצים בסיום מהניצחון ומחכים לחזרתם של שלומי אזולאי ועלאא אבו סלאח. במועדון מקווים כי הפועל באר שבע תשחרר את גאדיר בינואר

(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין לאחר הניצחון הביתי אתמול (שבת) 1:2 על הפועל אשקלון. במועדון היו מרוצים גם מהניצחון ובהרבה דקות גם מהיכולת של הקבוצה. דווקא החלק ההתקפי, שהיה חסר הראה ניצוצות של כדורגל, שרצו לראות במועדון מתחילת העונה.

"זה לא משנה באיזו שיטה נשחק אלא זה משנה שהרצון יהיה לתקוף ואם נציג כדורגל יצירתי אז גם נצליח", אמרו במועדון. בסכנין גם שיבחו את הצוות המקצועי והמאמן פליקס נעים ואמרו: "אף אחד לעולם לא חשב שפליקס הוא הבעיה. נעים עובד קשה בכדי שהקבוצה תצליח ואנחנו עדיין צריכים להתחזק בינואר".

בנוסף בקבוצה מקווים לחזרתם של השחקנים הפצועים ובראשם החלוץ שלומי אזולאי, שצפוי לעבור עוד אולטרסאונד בכדי לברר את חומרת פציעתו. הבלם עלאא אבו סלאח ימשיך להיעדר ואילו לגבי ג'אבר עטאא, בסכנין מקווים כי יוכל להיות בסגל כבר במשחק הבא. מי שזכה למירב המחמאות היה החלוץ פיראס מוגרבי שכבש צמד שערים.


מככב. מוגרבי (עדי אבישי) 

מוגרבי אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב וידענו שאנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. באנו מוכנים ומרוכזים וגם השער שלהם לא שינה כלון. המשכנו לשחק ואני שמח שבסוף ניצחנו. לגבי אז הצוות המקצועי עבד איתנו בעיקר עם החלק ההתקפי הרבה על הסיומת ואני שמח שזה עזר לנו במשחק הזה. בכל מקרה ניצחנו היום אבל חייבים המשכיות". במועדון ממשיכים לסמן את החלוץ מוחמד גאדיר כשחקן הרכש החשוב בחודש ינואר ומקווים כי הפועל באר שבע תשחררו במיוחד לאור ההדחה מגביע אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי