באשקלון כעסו: במשך שבוע הזהרנו את השחקנים ממוגרבי

שחקני אשקלון וסכנין
שחקני אשקלון וסכנין | ערן לוף

בקבוצה ניסו להבין כיצד שמטו שלוש נקודות מול בני סכנין :"קורה שהכדור לא נכנס, אבל למה צריך להפסיד משחק כזה?". בנבנישתי התאושש, באשקלון הסבירו: "נראה מתי יטעו לטובתנו?"

(גודל טקסט)
אנשי הפועל אשקלון, ניסו אמש במשך דקות ארוכות, להבין כיצד הפסידה הקבוצה 2:1 לבני סכנין, במשחק בו הגיעו הדרומיים למספר מצבי הבקעה מצויינים שלא נוצלו לשערים. "קורה לפעמים שהכדור לא נכנס, זה חלק מהכדורגל, אבל למה צריך להפסיד משחק כזה?", אמר בכעס גורם בקבוצה. "היינו צריכים לעשות הכל כדי להוציא מכאן מינימום נקודה. גם לסיים בתיקו זה בסדר. היינו רחוקים שתי נקודות מסכנין ועכשיו זה חמש ולך תרדוף שוב אחרי הליגה. נצחון כאן יכול היה לתת לנו הרבה שקט, אבל נצטרך לחזור ולהילחם על החיים שלנו שוב".

בקבוצה כעסו מאוד על חוסר המשמעת הטקטית של חלק משחקני ההגנה והוסיפו: "כל השבוע הזהרנו את השחקנים מפני פיראס מוגרבי, חזרנו ואמרנו שאסור להשאיר לו שטחים פתוחים, וחבל מאוד שזה לא עזר ונענשנו". באשקלון כעסו מאוד על צוות השיפוט ובעיקר על כך שהקבוצה לא קיבלה שריקה לפנדל, אחרי נגיעת יד ברורה של עלי עותמן בתוך הרחבה בדקות הסיום. "מה כבר אפשר להגיד שלא אמרנו? נמאס להתלונן על שיפוט, אבל אנחנו נגזלים מדי שבוע ומדי משחק. נראה מתי פעם אחת יטעו לטובתנו?".

 


קשר הקבוצה, סער בנבנישתי, שנפגע לקראת סיום המשחק במצחו, לאחר  היתקלות ראשים עם איהאב גנאים מסכנין, פונה בסיום המשחק לבית חולים בנהריה, שם נתפר מעל עינו ולאחר שנבדק וחש טוב יותר, שוחרר במהלך הלילה לביתו. המגן החדש אייל משומר, שעדין לא נמצא בכושר משחק מלא, נכלל אמש לראשונה בסגל הקבוצה למשחק, אולם נותר בסופו של דבר על הספסל ולא שותף. המאמן יובל נעים החליט, בהחלטה של הרגע האחרון, לפני עליית הקבוצה לחימום, לכלול את משומר בסגל והוא הועדף על פני הבלם עודד גביש שלא התלבש.


הפסד כואב. שחקני אשקלון (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי