חשש בקריית שמונה מפציעתו של קוויאר, יחמיץ את ב"ש?

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

במועדון שיבחו את החלק ההתקפי ובייחוד את איסמעיל ריאן לאור ה-1:2 על בני יהודה, אולם הבלם נפגע ומסתמן שייעדר לפחות משני המשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בעירוני קריית שמונה לאחר הניצחון 1:2 על בני יהודה. במועדון אומנם הודו הבוקר כי ישנה סבירות שהשופט טעה לקראת הסיום כאשר לא שרק לפנדל לטובת בני יהודה, אך במועדון גם דאגו להבהיר כי קבוצתם הייתה טובה יותר לאורך תשעים הדקות והגיעו לה שלוש הנקודות.

עיקר השבחים הורעפו על שחקני החלק ההתקפי ובראשם הקשר איסמעיל ריאן, שקיבל את הקרדיט מהצוות המקצועי והציג את המשחק הטוב ביותר העונה. ריאן אמר הבוקר: "היה לנו משחק טוב ובאופן אישי אני שמח שאני חוזר לעצמי ויותר חשוב עוזר לקבוצה להצליח. היה לנו חשוב לנצח בבית ואנחנו מסתכלים ממשחק למשחק". הקשר, שנשבר אתמול רגשית לאחר כיבוש השער, העיד על עצמו: "אני עובד ואמשיך לעבוד קשה כדי להצליח".

במועדון הביעו כעס גדול בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי בני יהודה כלפי החלוץ אחמד עאבד. ריאן אמר בנושא: "אחמד בחור חזק והוא יודע להתעלם מזה. לא אנחנו צריכים לטפל בנושא הזה".

הדבר שמדאיג הבוקר את אנשי קריית שמונה זאת הפציעה של הבלם קרלוס קוויאר. האחרון הוחלף בתחילת המחצית השנייה לאחר שנפצע בשריר האחורי והבוקר יעבור בדיקה בנושא. במועדון חוששים כי מדובר בקרע שיכול לגרום להיעדרות ארוכה. בכל מקרה נראה כי השחקן יחמיץ את חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ואולי אף את משחק הליגה הבא מול הפועל באר שבע. איאד אבו עביד צפוי לחזור להרכב וישחק במרכז ההגנה לצדו של מרקוס דיניז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי